پیام استاندار کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۶:۵۵
کد خبر: ۸۶۱۲۷۸
پیام استاندار کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه
دکترمحمدجوادفدائی استاندار کرمان در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه تصریح کرد: قوه قضائیه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه گام برداشته و از ارکان مستحکم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام دکترمحمدجوادفدائی استاندار کرمان در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه به شرح زیر است:

 

                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

بسط و گسترش عدالت در تمامی ادوار و اقشار، زیربنای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نیز حرکت پیش رونده جامعه به سمت تعالی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است که امنیت اجتماعی را پدید می آورد و ظلم و تبعیض را از جامعه می زداید.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه گام برداشته، از ارکان مستحکم انقلاب اسلامی است که با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

مروری بر عملکرد قوه قضائیه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی  نشان دهنده آن است که دستگاه قضایی با بهره جستن از شرع مقدس اسلام، دستاوردهای شگرفی را در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع برداشته است.

هفتم تیر سالروز فاجعه دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و۷۲ تن از یاران وفادار امام وانقلاب، فرصت مغتنمی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه و بویژه تجلیل از بزرگ معمار دستگاه قضایی،  شهید مظلوم "دکتر بهشتی" و شهیدان والامقام این عرصه است.

خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده اند که در این راه به افراد گرانقدری چون شهید آیت الله بهشتی و یاران با وفای ایشان اقتدا کرده اند.

در این مجال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه، رئیس کل دادگستری استان، دادستان محترم، قضات شریف، معاونین قضایی، کارمندان دادگستری، کارکنان و اعضاء گرانقدر شورا‌های حل اختلاف استان کرمان که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان،  رسیدگی به دعاوی و ایجاد صلح و سازش تلاش‌های فراوانی داشته اند تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندیم.

           

                                                                                                                                       محمدجوادفدائی

    استاندار کرمان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز