معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

نیروی انسانی عامل اصلی توسعه و قدرت است

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۸:۵۵
کد خبر: ۳۴۲۴۰۰
نیروی انسانی عامل اصلی توسعه و قدرت است
محمدی یادآور شد: به زودی همایش تبیین سیاست های کلی جمعیت در استان برگزار خواهد شد و در این همایش این موضوع مهم مطرح و به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد.

یه گزارش خبرگزاری برنا ازیاسوج؛معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: نیروی انسانی عامل اصلی توسعه و قدرت است و نمی خواهیم در سیاست های کنترلی جمعیت افراط و تفریط داشته باشیم.

فتاح محمدی در نشست هماهنگی برگزاری همایش تبیین سیاست های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک در راستای ارتقای نرخ  باروری در استان، افزود: با توجه به نقش نیروی انسانی، سیاست های کنترلی، رشد جمعیت آگاهانه به صورت علمی مورد توجه است..

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: جمعیت، سرمایه انسانی، توسعه و رشد اقتصادی و اقتدار کشور موضوعاتی مرتبط هستند که توجه به این مهم را دو چندان لازم و ضروری کرده است.

محمدی با بیان اینکه، از مشکلات تک فرزندی آگاهیم و مشکلات فرزندان زیاد در یک خانواده که مطرح است را هم می دانیم، ابراز داشت: اما باید در خصوص فرزند آوری مسئله تعادل مد نظر باشد.

وی تصریح کرد: در این خصوص باید به موضوعات فرزندآوری و رشد و تعادل جمعیت در دانشگاه ها، صدا و سیما و با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی توجه شود.

محمدی یادآور شد: به زودی همایش تبیین سیاست های کلی جمعیت در استان برگزار خواهد شد و در این همایش این موضوع مهم مطرح  و به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست،گفت: برنامه های افزایش جمعیت و فرزندآوری در این استان در راستای تحقق سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب باید مدون، دقیق، اصولی، هدفدار و همراه با کار کارشناسی باشد.

حجت الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی، تاکید کرد: فراهم کردن شرایط، زیرساخت ها و امکانات لازم برای فرزندآوری و افزایش جمعیت در استان ضروری است.

وی با بیان اینکه، مباحث مربوط به جمعیت گسترده است و شامل ابعاد و زمینه های مختلف می شود و به همین دلیل نیاز به بررسی و تبادل نظر بیشتر دارد، گفت: باید با این موضوع مهم برخورد عالمانه و آگاهانه ای در استان از سوی متولیان امر انجام شود.

میرمحمدی اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی و فرهنگ سازی کرد که از بروز هرگونه مشکل، معضل و یا پیامد منفی احتمالی در زمینه رشد جمعیت در استان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه، رابطه تنگاتنگی بین توسعه و جمعیت وجود دارد، تاکید کرد: سیاست های تشویقی و ترغیبی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری در استان لحاظ شود و در این خصوص همه جوانب کار به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز