استاندار گلستان :

پروژه های استانی که امکان اجرا ندارند از لیست خارج شوند

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۶۹۶۴
پروژه های استانی که امکان اجرا ندارند از لیست خارج شوند
استاندار گلستان گفت: باید طرح های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی مورد بازنگری قرار گیرد و پروژه هایی که به هر دلیل امکان اجرا ندارند از این لیست خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه کارگروه اقتصادی, اشتغال و سرمایه گذاری استان تصریح کرد: ظرف مدت ۲ هفته ۳۰ پروژه تحول زای استان برای سال ۱۴۰۰ طی تعامل با دستگاه های اجرایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی احصا و ابلاغ شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه سال قبل مقرر شد در سال جاری ۳۰ هزار شغل در استان ایجاد شود که طی ۹ ماهه نخست ۲۱ هزار شغل ایجاد شده است.

استاندار گلستان گفت: در سال جاری تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

حق شناس یادآور شد: در سال جاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده کرونا و ۴۶۲ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی و عشایری پرداخت شده است.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت اجرای پروژه و طرح های اساسی و تاثیرگذار در استان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید پیگیر اجرای پروژه های تحول زا  و تاثیرگذاری که زمینه افزایش اشتغال را دارند با زمان بندی مشخص بشوند.

وی تاکید کرد: باید طرح های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی مورد بازنگری قرار گیرد و پروژه هایی که به هر دلیل امکان اجرا ندارند از این لیست خارج شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز