ظرفیت تولید کارخانه های آرد گلستان ۱۰ هزار تن در ماه افزایش یافت

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۴۷۴۶۹
ظرفیت تولید کارخانه های آرد گلستان ۱۰ هزار تن در ماه افزایش یافت
استاندار گلستان از افزایش ماهانه ۱۰ هزار تن ظرفیت تولید کارخانه‌های آرد گلستان با پیگیری‌های استانداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی‌محمد زنگانه در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که دستگاه‌ها باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند مدیریت مصرف انرژی است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مدیران باید برای به نتیجه رسیدن برنامه‌ها و تحقق وعده‌های داده شده پیگیری، تلاش و سماجت در کار را داشته باشند.

زنگانه با تاکید به اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی گلستان، تصریح کرد: به هیچ عنوان عدم مناسب بودن فضای نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و اماکن عمومی بین شهری را شایسته میزبانی استان گلستان از مسافران و زائران امام رضا(ع) نیست.

استاندار گلستان گفت: فرمانداران تیم نظارتی مشخص کنند و نظارت دائم داشته باشند چون اگر گزارشی ببینم و یا احتمالا بازدیدی انجام دهم و شرایط مناسب نباشد برخورد جدی خواهم کرد.

زنگانه بیان کرد: واگذاری تفرجگاه‌ها و پارک‌های جنگلی توسط شهرداری به بخش خصوصی و رها کردن آن تفرجگاه پذیرفتنی نیست و هیچ توجیهی را از مدیر مربوطه نخواهم پذیرفت.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها اگر هم پارک و یا تفرجگاهی را به بخش خصوصی می‌سپارند، نظارت و مطالبه‌گری کنند.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقدامات مهمی در عرصه اجرای نهضت ملی مسکن انجام شده و با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلی در تامین زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها وجود ندارد.

زنگانه گفت: انتظار من از تمامی دستگاه‌ها این است که اقدامات خود را اطلاع‌رسانی کنند و برای اقدامات پیوست رسانه‌ای مشخص کنند و در این مسیر حرکت جدی داشته باشند.

استاندار گلستان با اشاره به حاشیه‌سازی برخی افراد، تصریح کرد: من اهل حاشیه و توجه به حاشیه‌سازی نیستم و اگر هر فردی معتقد است یک مدیر ضعیف عمل می‌کند با شاخص عملکرد ادعا را مطرح کند.

وی گفت: من از مدیری که کار می‌کند دفاع می‌کنم و آنهایی که فکر می‌کنند می‌توانند با حاشیه سازی و تخریب کارشان را پیش ببرند حداقل بدانند از سمت من خواسته‌هایشان برآورده نخواهد شد.

استاندار گلستان تاکید کرد: ما از مدیری که جهادی کار می‌کند و به فکر خدمت به مردم است دفاع می‌کنیم و از تمامی مدیران می‌خواهم با قدرت به کارشان ادامه دهند و گزارش اقداماتشان را به وزارتخانه‌های خود هم ارسال کنند.

وی اضافه کرد: در تمام بخش‌های استان اقدامات دستگاه‌ها جهادی و شبانه‌روی بوده و باید این اقدامات به صورت گسترده در رسانه‌ها و در فضای مجازی عنوان شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ما باید به مردم گزارش دهیم و مردم را از اقدامات انجام شده آگاه کنیم و این جهاد اطلاع‌رسانی باید به صورت ویژه پیگیری شود.

زنگانه گفت: پروژه آشوراده با قدرت در حال پیگیری است و بدون توقف پروژه در حال اجرا است و طرح‌های گردشگری و بومگردی در این منطقه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: با آغاز لایروبی خلیج گرگان، عمق آب در منطقه به صورتی شده که قایق‌های به خوبی و به سهولت در حال تردد هستند و این اتفاق بسیار بزرگی است و نشان می‌دهد پروژه در حال پیشرفت است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده ماهانه ۱۰ هزار تن به ظرفیت کارخانه‌های تولید آرد استان افزوده شد که این اقدام جزء مطالبات همیشگی این صنف بوده است.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز