تجلی مهرورزی نصف جهانی ها در سرزمین طلای سرخ

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۷۱۹۶
تجلی مهرورزی نصف جهانی ها در سرزمین طلای سرخ
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای طرح سوم نذرآب با عنوان "نذرآب 3" و اعزام تیم سلامت این جمعیت با همکاری پزشکان و خیران داوطلب استان اصفهان به مناطق کمتر برخوردار شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علی محمدهاشمی با بیان این خبر اظهار داشت : در راستای اجرای طرح ملی نذر آب 3 ، تیم های درمانی ، فرهنگی و اجتماعی جمعیت هلال احمر استان متشکل از 30 نفر شامل 15 پزشک و پیراپزشک و نیروهای داوطلب هلال احمر استان به استان خراسان جنوبی اعزام می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : طرح ملی نذر آب 3 در سه محور حمایت‌های معیشتی ، خدمات درمانی ، مشاوره برای ایجاد نشاط در جوانان و مقابله با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر، تصفیه آب و لوله کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به اجرا درمی آید.

 وی با اشاره به اینکه پزشکان اعزامی به ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان خوسف استان خراسان حنوبی می پردازند ، افزود : اجرای این طرح از 23 لغایت 27شهریور ماه 99 در این شهرستان  خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد : طرح نذر آب 3 با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین نیکوکار استان به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه  با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه برای ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی ، حمایتی و آموزشی به مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می گردد .

محمدهاشمی با بیان اینکه طرح نذر آب برای سومین بار و در نقاط کم‌آب کشور برگزار می‌شود ، عنوان کرد: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده که در این راستا هماهنگی‌های لازم  با مسئولان استان خراسان جنوبی انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد : همچنین در این طرح  بسته های معیشتی ، نوشت افزار و نیز بسته های بهداشتی توسط کاروان سلامت اعزامی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در منطقه توزیع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز