قناد سرپرست معاونت امور جوانان بیان کرد:

نوع نگرش و باور عوامل موثر و تاثیر گذار در ازدواج جوانان هستند

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۱۴۷۸
نوع نگرش و باور عوامل موثر و تاثیر گذار در ازدواج جوانان هستند
کارگاه آموزشی توانمندسازی و مهارت های قبل از ازدواج، برای سربازان وظیفه در نیروهای مسلح خراسان جنوبی در حال برگزاریست،

به گزارش برنا خراسان جنوبی،ظرفیت ایجاد رابطه صمیمانه تا حد زیادی به انتظار فرد از ازدواج مربوط است. انتظار از ازدواج پیامدها و رضایت از رابطه زناشویی را در آینده شکل می دهد. بسیاری از افراد، انتظارات غیرواقع بینانه ای از ازدواج و شریک زندگی خود دارند و آموزش مهارتهای پیش از ازدواج یکی از راههای تغییر یا کاهش باورهای غیرمنطقی و انتظارات غلط است و تأثیرات مؤثر و معنی داری بر کیفیت ازدواج افراد دارد.

قناد سرپرست معاونت امورجوانان گفت: در برنامه آموزش های پیش از ازدواج جوانان، عواملی که بر ازدواج جوانان تأثیرگذار است جزء محتوا ارائه شده توسط مشاوران برجسته و مورد تأیید نظام روان شناسی است که بر راهکارهای انتخاب همسر و آشنایی صحیح قبل از ازدواج تأکید دارند و اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی آموزش های پیش از ازدواج جوانان ، خود را موظف به ارائه دوره های آموزشی رایگان، جهت جوانان علاقمند به تشکیل خانواده و بهره مندی آنان از محتوای فکری و منطقی لازم برای ازدواج می داند.

در همین راستا برگزاری مجموعه کارگاه های آموزشی ویژه کارکنان وظیفه در استان خراسان جنوبی با محوریت آموزش های پیش از ازدواج توسط معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، با مشارکت سپاه انصارالرضا(ع) و مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده، برگزار می شود. شایان ذکر است این دوره ها به جهت رعایت پروتکل های ستاد کرونا تنها با حضور ۲۵ تا ۳۰ نفر از سربازان نیروهای مسلح در حال برگزاری ست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز