پیش بینی آخر هفته‌ای بارانی برای چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۸۳۲۲
پیش بینی آخر هفته‌ای بارانی برای چهارمحال و بختیاری
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه اول مهرماه تا 17 اسفندماه در حدود 23 درصد کاهش بارش در استان داریم.

به گزارش برنا؛ مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر پایه جدیدترین نقشه‌های پیش‌یابی تا روز چهارشنبه در سطح چهارمحال و بختیاری آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز دوشنبه با عبور موجی ناپایدار از آسمان استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در ارتفاعات احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه با خروج سامانه بارشی از چهارمحال و بختیاری دمای هوا کاهش نسبی داشته است به طوری که صبح امروز شهرکرد با منفی 9 درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود، افزود: سامانه بارشی جدید روز پنج‌شنبه وارد استان می‌شود.

چراغپور اضافه کرد: تا به امروز 55 درصد بارش‌های یک سال زراعی را دریافت کرده‌ایم.

او عنوان کرد: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری استان تا به امروز 317 میلی‌متر است که نسبت به دوره مشابه سال قبل در حدود پنج درصد افزایش یافته است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نسبت به میانگین سال زراعی کامل یک مهرماه تا 31 شهریور سال بعد در حدود 45 درصد کاهش بارندگی داریم.

او گفت: در حال حاضر ارتفاع برف در کوهرنگ صفر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز