فرماندار آوج خواستار شد:

نیروهای تحول خواه، داوطلب انتخابات شوراهای روستایی شوند

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۷۹۴۷
نیروهای تحول خواه، داوطلب انتخابات شوراهای روستایی شوند
فرماندار شهرستان آوج گفت: همه کسانی که توسعه و پیشرفت روستا برای شان یک دغدغه و اولویت است وارد عرصه انتخابات شوراها شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; نصرت اله علیرضایی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین ماه جاری بیان کرد: همه کسانی که دل در گرو سرزمین آبا واجدادی خود دارند و توسعه و پیشرفت روستا برای شان یک دغدغه و اولویت است از فرصت پیش رو استفاده کرده و وارد عرصه انتخابات شوراها شوند.

وی افزود:مدیریت روستایی به افرادی توانمند،شایسته،صاحب نظر و پیگیر در امور روستایی نیاز دارد؛افرادی که در کنار پیگیری امور عمرانی روستا بتوانند با جذب سرمایه گذاران بومی و اجرای طرح های نوین اقتصادی زمینه تحول و توسعه روستایی را فراهم کنند.

فرماندار آوج گفت:مسئولیت پذیری در قبال توسعه روستا و پیگیری امورات آن از طریق مجاری قانونی و تعامل با دستگاه های ذیربط  وظیفه هر انسان توانمندی و اخلاق مداری است که باید از فرصت پیش آمده حداکثر استفاده و بهره مندی را داشته باشد.

گفتنی است ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین ماه جاری آغاز و تا روز ۲۲ فروردین ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز