استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

آماده بودن شرایط برای سرمایه گذاری مردم در طرح های توسعه ای کویر تایر

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۹۲۱۰
آماده بودن شرایط برای سرمایه گذاری مردم در طرح های توسعه ای کویر تایر
استاندار خراسان جنوبی گفت : شرایط برای سرمایه گذاری مردم در طرح های توسعه ای کویر تایر به ویژه واحد تولید استیل کورد فراهم است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در نشست تخصصی مدیرعامل شرکت کویر تایر خاطرنشان کرد: کویر تایر، یکی از معدود صنایع بزرگ استان می باشد که طی این سال ها، سهم بسزایی در اشتغال منطقه داشته است.
وی نقطه قوت این مجموعه اقتصادی را مشارکت مردم در راه اندازی آن عنوان کرد و تصریح نمود: صنایعی مثل کویر تایر در رونق استان نقش بسزایی دارند.
استاندار با اشاره به برنامه های کویرتایر در توسعه واحدهای تولیدی زیرمجموعه این شرکت در استان گفت: ایجاد و راه اندازی واحد تولیدی استیل کورد، موفقیت بزرگی برای کارخانه کویر تایر محسوب می شود.
ملانوری ادامه داد: کمک به تأمین مواد اولیه تایرهای تمام رادیال سیمی و کم شدن میزان وابستگی کشور به تأمین این مواد در قالب واردات، بسیار ارزشمند است.
به گفته وی؛ افزایش تولید تایرهای تمام رادیال سیمی ویژه خودرو های سنگین، یکی از نتایج این سرمایه گذاری است.
وی متذکر شد: بنا به سیاست های ستاد توسعه خاوران، جلب مشارکت مردم برای سرمایه گذاری در این مجموعه، در اولویت می باشد.
استاندار با اشاره به این که شرکت کویر تایر باید نحوه سرمایه گذاری مردم در این طرح را اطلاع رسانی کند، گفت:مردم می‌توانند به اندازه بضاعت و توان خود از سهام این کارخانه بخرند و در اجرای این طرح تولیدی مهم  مشارکت نمایند.
ملانوری خاطرنشان کرد: ایجاد درآمد پایدار با توجه به بازار فروش مهیای محصولات تولیدی این کارخانه، از مهمترین فاکتورهایی می باشد که باعث اصرار ما به مشارکت و سرمایه گذاری مردم شده است.
وی اظهار امیدواری کرد؛ با مشارکت و سرمایه گذاری مردم در ایجاد چنین طرح هایی، هر چه سریعتر شاهد توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن استان خراسان جنوبی باشیم.
مدیرعامل شرکت کویرتایر نیز در این نشست، گزارش جامعی از وضعیت تولید در این کارخانه ارائه نمود و از طرح های توسعه ای در دست اقدام این شرکت گفت.
زینلی خاطر نشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت موجود، احداث کارخانه استیل کورد، راه اندازی واحد تولیدی ۵۰ هزار تنی تایرهای معدنی، ساختمانی، اتوبوسی و کامیونی و نیز ایجاد نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی از جمله برنامه‌های توسعه ای شرکت کویرتایر می باشد.
وی تأکید کرد: کلنگ احداث کارخانه تولید استیل کورد در تیرماه به زمین زده می شود.
به گفته وی؛ نحوه واگذاری سهام این کارخانه به بخش خصوصی و به ویژه مردم، به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز