با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالاهای پزشکی؛

بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۷۹۶۳
بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر افتتاح شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: ارزش ریالی این تجهیزات افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ پیش از ظهر روز جاری با حضور سیاوش غلامی مدیر عامل، بهزاد پرستش معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان، کامیار صالح پور رئیس هلال احمر رودسر و برخی از مسئولین شهرستانی بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر رودسر و خانه هلال شهری رحیم آباد این شهرستان افتتاح شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر گفت: این اقلام توسط خیرین، مردم نوع دوست و جمعیت استان به جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا شده است.

غلامی با بیان اینکه این اقلام جزو اقلام ضروری و کمک های اولیه است، افزود: ارزش ریالی این تجهیزات افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سیاوش غلامی با بیان اینکه بانک‌ امانات تجهیزات پزشکی شهرستان رودسر به نام سردار حق بین به عنوان یک چهره ملی مزین شده است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر گیلان در راستای خدمت رسانی به بیماران نیازمند، کپسول اکسیژن، تخت و دستگاه های اکسیژن ساز به صورت امانی، در اختیار بیماران نیازمند قرار می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه به دنبال افزایش تعداد این اقلام در بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان هستیم، افزود: از مردم نیک اندیش استان درخواست داریم که هر نوع تجهیزات پزشکی بلااستفاده خود را به صورت امانت به جمعیت هلال احمر در مرکز و شهرستان های تابعه بسپارند تا آن ها را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار دهیم.

غلامی با اشاره به شرایط کرونایی یادآور شد: با توجه به قرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منازل و ضرورت نیاز بیماران به اکسیژن به ۱۵۰۰ نفر از آنها تجهیزات پزشکی به صورت امانی اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه ویلچر، کپسول اکسیژن، اکسیژن ساز، فتوتراپی نوزاد، عصا، تخت بیمار، واکر و غیره از جمله تجهیزات موجود در بانک امانات هستند، گفت: در نظر داریم با افتتاح بانک های امانت پزشکی جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان، بتوانیم بخشی از هزینه های درمانی بیماران نیازمند را که تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های درمانی ندارند با کمک مردم و خیرین گرانقدر استان گیلان یاری رسانیم.

شایان ذکر است؛ خانه هلال شهری رحیم آباد رودسر نیز با حضور سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افتتاح شد، همچنین ارائه خدمات ویزیت رایگان به مردم در این خانه هلال از برنامه های امروز بود.

2333

55

12333

45666

4222222

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز