استاندار گیلان : باید از تولیدکنندگان موفق برای راه‌اندازی واحدهای راکد و غیرفعال حمایت کرد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۴۴۷۵
استاندار گیلان : باید از تولیدکنندگان موفق برای راه‌اندازی واحدهای راکد و غیرفعال حمایت کرد
استاندار گیلان با تاکید به مدیران اجرایی و بانکی برای بررسی میدانی مشکلات واحدهای تولیدی گفت: تولیدکنندگان موفق باید به پشتوانه حمایت‌های تسهیلاتی، نسبت به راه‌اندازی واحدهای راکد و غیرفعال استان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از مجموعه تولیدی ریسندگی گیلان در نشست بررسی مسائل این واحد، تثبیت در تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: باتوجه به انگیزه بالای مدیران این مجموعه در فاز توسعه‌ای و نیز ایجاد خط تولید پنبه و افزایش تعداد اشتغال، باید حمایت های لازم صورت گیرد و جوانان آماده به کار فراخوان شوند. 

وی با تأکید بر اینکه نباید تولیدکنندگان وارد بروکراسی های زائد اداری و دست و پاگیر شوند، گفت: مدیران اجرایی و بانکی با حضور میدانی در واحدهای تولیدی، بسترهای لازم را برای تولیدکنندگان فراهم کنند تا آنان بدون دغدغه به امر تولید بپردازند.
 
نماینده عالی دولت در گیلان هدف از بازدیدها را اعلام حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران و رفع موانع پیش روی آنان عنوان و خاطرنشان کرد: باید تا پایان امسال میزان تحقق شعار راهبردی نامگذاری شده امسال از سوی رهبر معظم انقلاب را اعلام کنیم.
 
وی با بیان اینکه طی سه دهه گذشته در واحدهای ریسندگی گیلان شاهد آسیب‌های بسیاری بودیم، افزود: خوشبختانه این واحد تولیدی توانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و این عزم باید الگو قرار گیرد.
 
استاندار گیلان با برشمردن شاخص‌های تولیدکننده موفق و ضرورت تشویق آنان گفت: تولیدکنندگان موفق باید به پشتوانه حمایت‌های تسهیلاتی، نسبت به راه‌اندازی واحدهای راکد و غیرفعال استان اقدام کنند.
 
گروه ریسندگی گیلان شامل شش واحد تولیدی است که نخ های هایبالک، اکریلیک، پلی استر و تاپس اکریلیک تولید کرده و در مجموع افزون بر ۴۰۰ نفر اشتغال دارند.
IMG_4514
 
IMG_4551

IMG_4525

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز