سالاری: آینده و پیشرفت کشور مرهون تلاش و پشتکار دانشجویان است

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۴:۴۴
کد خبر: ۱۲۷۰۸۰۷
سالاری: آینده و پیشرفت کشور مرهون تلاش و پشتکار دانشجویان است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی بمناسبت روز دانشجو، با بیان اینکه دانشجو در ایران متمدن، نمادی از عدالت‌خواهی، روشنفکری، پویایی و مطالبه گری است، گفت: آینده و پیشرفت هر کشوری مرهون تلاش و پشتکار دانشجویان آن کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را گرامی داشت.

 
در پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
 
۱۶ آذر، روز دانشجو، یادآور حماسه تاریخی دانشجویان انقلابی، نمادی برای حق‌طلبی و استکبارستیزی و فرصتی ارزشمند برای تبیین رسالت دانشجویان آزادیخواه در مبارزه با استکبار جهانی است.
 
دانشجو در ایران متمدن، نمادی از عدالت‌خواهی، روشنفکری، پویایی و مطالبه گری بوده و آینده و پیشرفت کشور مرهون تلاش و پشتکار دانشجویان است.
 
نقش دانشجویان امروزه فراتر از کسب فضیلت علم، تقوا و تجربه است و شجاعت و ایمان، رسیدن به قله‌های دانش، تبیین مواضع کلان کشور و توسعه همه‌جانبه آن با هوشمندی، درایت و حضور به هنگام دانشجویان، مفهوم عینی پیدا می‌کند.
 
نقش سازنده و اثربخش دانشجویان علوم پزشکی در دوران بحران کووید 19 بر هیچکس پوشیده نیست؛ دانشجویانی  که  در مسیر به‌کارگیری علم و جهاد و خدمت به مردم از کوششی دریغ نکردند و با اقدامات جهادی همگام  با مدافعان سلامت در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا از جمله اجرای سند ملی واکسیناسیون همراه و بعضاً پیشگام بودند.
 
این‌جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، فرا رسیدن روز دانشجو را به‌ تمامی دانشجویان فرهیخته به‌ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد منان، موفقیت، سلامتی و توفیق روزافزون را برای همگان مسألت دارم.
 
دکتر ارسلان سالاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

انتهای پیام

نظر شما