عملیات ساخت دومین مجموعه سوارکاری شهرستان رودسر

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۷۹۲۷
عملیات ساخت دومین مجموعه سوارکاری شهرستان رودسر
رئیس هیات سوارکاری شهرستان رودسر گفت: آغاز عملیات ساخت دومین مجموعه سوارکاری شهرستان رودسر با سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسن رهبر صحنه سرائی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده از سوی هیات سوارکاری استان و با توافقات صورت گرفته با سرمایه گذار بخش خصوصی، عملیات ساخت دومین مجموعه سوارکاری شهرستان رودسر با همت و سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه در سطح کشور در نوع خود بی نظیر خواهد بود افزود: طی نشستی به همراه رئیس و اعضای هیات سوارکاری استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سرمایه گذار بخش خصوصی با فرماندار محترم شهرستان، مقرر شد پس از انجام مقدمات اولیه، عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز شود.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان رودسر با بیان اینکه عزم هیات استان و مدیران شهرستان در جهت توسعه ورزش سوارکاری در شهرستان جدی است  گفت: اعضای هیات سوارکاری شهرستان تلاش می کنند ضمن پیگیری امورات مربوط به این ورزش بویژه سرمایه گذاران این حوزه، بهترین شرایط را برای علاقه مندان این رشته جذاب و پرطرفدار بویژه سوارکاران در رشته های مختلف سوارکاری را فراهم نمایند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز