نقش هیات های استانی در رشد و پیشرفت کاراته حایز اهمیت است

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۵:۱۸
کد خبر: ۱۴۲۷۹۰۵
نقش هیات های استانی در  رشد و پیشرفت کاراته حایز اهمیت است
اشرف امینی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در مجمع انتخابات هیات کاراته گیلان اظهار داشت : نقش هیات های استانی در رشد و پیشرفت کاراته حایز اهمیت است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ انتخابات مجمع هیات کاراته گیلان با حضور جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته ، حسن آموزگار معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، حبیب جهانی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل و اسماعیل زاده مسوول امور مجامع اداره کل ورزش و سعید عزیزی دبیر مجمع انتخابات در آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد .

 محمدرضا اصلاحی به عنوان کاندیدای ریاست هیات کاراته گیلان طی سخنانی به ارائه برنامه های خود پرداخت و پس از اتمام رای گیری ، اصلاحی با کسب اکثریت آراء به عنوان ریاست هیات کاراته گیلان به مدت چهار سال انتخاب شد.

 اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در این مجمع انتخاباتی عنوان کرد : امیدواریم که ریاست جدید هیات کاراته گیلان بتوانند با برنامه های مد نظر خود هیات کاراته گیلان را در مسیر رشد هدایت کنند.

وی ضمن تبریک به اعضای منتخب هیات رییسه هیات کاراته گیلان گفت :

همه هیات های کاراته استانها و در سطحی بالاتر در ارتباط با فدراسیون نیازمند همدلی و تعامل هستند.

وی افزود: همگی باید تمام تلاش و انرژی خود را برای پیشبرد اهداف کاراته و آینده این رشته قرار دهیم .

امینی اذعان داشت: شناسایی و پرورش ورزشکاران ، مربیان و داوران در هیات های استانی صورت می گیرد و از طریق هیات ها به فدراسیون معرفی و در تیم ملی جای می گیرند.پس نقش هیات ها حائز اهمیت است.

 حسن آموزگار سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز ضمن تبریک انتخاب ریاست جدید هیات کاراته گیلان گفت : انشاالله ریاست جدید هیات با مدیریت و رایزنی هایی که در استان و فدراسیون انجام می دهند ، بتوانند کاراته گیلان را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی خاطر نشان کرد : کاراته گیلان در حوزه قهرمانان ، مربیان و داوران در کشور مثال زدنی است و ظرفیت های بسیار خوبی در استان در این رشته وجود دارد.

آموزگار افزود : بخش بانوان و رده های سنی مختلف در ورزش کاراته در گیلان نیازمند حمایت بیشتری است و تلاش ما بر این است که با وفاق و همدلی بتوانیم رشته هایی چون کاراته را که استعدادهای ویژه ای در سطح استان دارد ، رشد و توسعه دهیم.

خبرنگار : طاهره ریحانی

photo_۲۰۲۳-۰۱-۲۵_۱۶-۳۳-۰۴

photo_۲۰۲۳-۰۱-۲۵_۱۶-۳۲-۴۹

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز