راهیابی یک فیلم کوتاه از لاهیجان به بخش مسابقه جشنواره "مهر مادر"

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۹:۰۲
کد خبر: ۹۵۳۷۴۳
راهیابی یک فیلم کوتاه از لاهیجان به بخش مسابقه جشنواره مهر مادر
فیلم کوتاه داستانی "زاده عشق "از انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش مسابقه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری "مهر مادر" راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فیلم کوتاه " زاده عشق" ساخته سید اسدالله جباری از فیلمسازان فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش مسابقه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر راه یافت .

هیات انتخاب بخش فیلم جشنواره از میان تعداد۳۲۴ فیلم داستانی ثبت شده در دبیرخانه در پی برگزاری نشستهای متعدد بازبینی و بحث وبررسی این آثار که به مدت سه هفته به طول انجامید، درجمع بندی نهایی خود تعداد ۶۵ فیلم داستانی را برای حضور دربخش مسابقه انتخاب کردند.

سید اسدالله جباری از سال ۷۳ دوره فیلمسازی خود را در انجمن سینمای جوان لاهیجان گذراند و در چندین فیلم کوتاه میلی متری تولیدات دفتر لاهیجان در زمینه بازیگری،دستیار کارگردانی و نورپردازی همکاری داشته و  دارای مدرک  کارشناسی کارگردانی سینما  و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر از دانشگاه گیلان است.

وی ادامه  فعالیت هنری خود را از سال ۷۹  با استخدام در صدا و سیمای مرکز گیلان به صورت رسمی در سمت های گوناگون در تولید برنامه های این شبکه گسترش داد.

ساخت فیلم کوتاه مستند" ایران و چای ایرانی "( برگزیده جشنواره دانشجویی در سال هفتاد و شش ) و مستند کوتاه :" کربداران عاشورای حسینی" ( که منجر به ثبت ملی شدن آیین عاشورایی کربزنی لاهیجان شد) و تولید ده ها عنوان فیلم در قالب های کوتاه، مستند، داستانی و بازرگانی از دیگر فعالیت های وی می باشد. 

شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر ( با محوریت موضوع مادر)تصمیم گرفت آئین اختتامیه این جشنواره را که قرار بود ۲۶ بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شود لغو و مصوب کرد کلیه هزینه های برگزاری مراسم اختتامیه به مناطق سیل زده  استان سیستان و بلوچستان اهدا شود. ضمنا جوایز به برندگان به صورت نقدی اهدا می شود.

موضوع این فیلم کوتاه داستانی درباره لحظاتی از زندگی مادری تنهاست که مدتهای طولانی محبت و مهربانی مادرانه اش را با تصمیمی درست و منطقی به امید و آرامش برای خود و دیگران تبدیل می کند و

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز