اعتراض روح الله حجازی به شرایط اکران «اتاق تاریک»

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۸:۱۶
کد خبر: ۷۹۵۲۳۲
اعتراض روح الله حجازی به شرایط اکران «اتاق تاریک»
روح‌الله حجازی کارگردان سینما که این روزها فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به کارگردانی او در سینماها در حال اکران است به شرایط اکران این فیلم اعتراض کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، روح الله حجازی کارگردان «اتاق تاریک» که این روزها آخرین ساخته اش با سالن ها و تعداد سانس های کمی در سینماهای کشور به نمایش درمی آید از شرایط نمایش این فیلم در سینماهای کشور انتقاد دارد و در رابطه با این موضوع در اینستاگرامش نوشت:

«متاسفم برای دغدغه داشتن و دیدن نادیدنی ها و گفتن از مگو ها! با اینکه مردم استقبال بی نظیری از فیلم «اتاق تاریک» کردند تا جاییکه امروز همه سانسهامون هم پر شدند حتی سانسهای فوق العاده مون! ولی چرا سانس های دیگری رو برای این فیلم باز نمی کنند!؟

کمترین سانسها و سالنها رو داریم، در برخی از سینماها فقط یک سانس داریم که از سه روز قبل پر شده، ولی براش سانس دیگری رو باز نکردند! از مخاطبان تعداد زیادی پیام دارم که به این مساله اعتراض دارند. سینمای مستقل و دغدغه مند هیچ حامی بجز مردم عزیز نداشته و نداره.

آقایان مسوول! که میلیاردها تومان از بودجه فرهنگی کشور رو خرج آثار سطحی و بی دردسر می کنید، تا مبادا از فیلمی که درباره آزار کودکان هست، حمایت کرده باشین! بنده خودم با وام و قرض و کمک برادرانم و بازیگرانم و عواملم این فیلم رو ساختم.

در جشنواره فجر که بایکوتش کردین! پس حداقل بگذارید در اکران دیده بشه. باور کنید به درد خانواده ها و فرزندانتون و خودمون میخوره تا انشاالله جامعه بهتری داشته باشیم. اینهمه استقبال مردم از این فیلم شما رو اذیت میکنه آیا؟!» ای کاش اتاق تاریک را بی پرواتر می ساختم.»

حجازی همچنین در پایان یادداشتش با کنایه نوشت: «به دلیل محدودیت مالی فقط در تعدادی از صفحات مجازی امکان تبلیغات داریم. خدا پدر و مادر مبدع اینستاگرام رو بیامرزه وگرنه جایی برای تبلیغ نبود!»

نظر شما