رئیس دانشگاه صنعتی همدان:

دانشگاه صنعتی همدان در استنادات پژوهشی نخستین دانشگاه کشور است

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۱:۲۸
کد خبر: ۷۸۸۳۵۹
دانشگاه صنعتی همدان در استنادات پژوهشی نخستین دانشگاه کشور است
محمود نیلی گفت: در کیفیت پژوهش، دانشگاه صنعتی همدان جزء پنجمین دانشگاه کشور و در استنادات نخستین دانشگاه کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس دانشگاه صنعتی همدان در جمع اصحاب رسانه با موضوع هفته پژوهش، اظهار کرد: کشور، جامعه، مسئولان و نخبگان سیاسی بیش از هرچیز به دانشگاه نیاز دارند و برای تصمیمات کلان و بزرگ باید فرصت را غنیمت بشمارند و از دانشگاه بهره گیرند چرا که هرچه فاصله می گیرند مشکلات زیاد می شوند.

وی افزود: دانشگاه صنعتی همدان یک دانشگاه جوان با ۱۲ سال قدمت است که در بین ۲۹ دانشگاه صنعتی کشور، دانشگاهی جوان به شمار می رود و در پیشبرد اهداف دانشگاه صنعتی تلاش زیادی کردیم و نتیجه آن وحدت و هماهنگی است.

وی تصریح کرد: تولید سرانه مقاله یکی از آیتم های پیشرفت هر دانشگاه است که دانشگاه صنعتی همدان در این موضوع در سال ۹۴ رتبه ۱.۱۸ بود که در سال ۹۵ به ۱.۹۴ و در سال ۹۶ به ۲.۲۳ رسیده که این نشان از رشد علمی این مجموعه است.

نیلی تصریح کرد: در بین ۲۹ دانشگاه صنعتی کیفیت پژوهش دانشگاه براساس ISC در رتبه ۵ دانشگاه های صنعتی کشور است.

وی با بیان اینکه دونفر از همکاران این مجموعه موفق به کسب ایده رتبه شدند، تصریح کرد: در ارتباط با صنایع دفاع جزء ۷ دانشگاه برتر کشور است که نیازمندی های وزارت دفاع در این دانشگاه محقق می شود و قراردادهای خوبی منعقد شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی با بیان اینکه روند رو به رشد داریم، عنوان کرد: از ۴ محقق برتر دانشگاه صنعتی کشور، ۲ نفر از آنها در دانشگاه صنعتی همدان هستند.

وی تاکید کرد: بنا داریم جزیره ای عمل نکنیم و پیشرفت همدیگر را هم افزایی کنیم که بااین نیت و برنامه ای که روسای دانشگاه ها دارند، بیش از پیش در راستای توسعه استان استفاده کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز