اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۶۱۵۰
اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم امروز سه شنبه 7 مرداد گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛به این شرح است .

نقش‌آفرینی بازیگر ترک در «کوسه» / فیلمبرداری ادامه دارد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی که یک ماه پیش آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و به تازگی آسیا تاشکین بازیگر ترک نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است.

در بازدید از باغ موزه هنرهای ایرانی؛

امام خامنه ای خود یک مکتب و برنامه و راه است/ امرودی: کرونا نباید ما را از برائت از مشرکین غافل کند

صلاح الزواوی شیخ السفرای نمایندگی های خارجی در ایران و سفیر فلسطین ظهر با حضور و بازدید از باغ موزه هنرهای ایرانی با حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری دیدار و درباره آخرین تحولات و روابط بین دو ملت ایران و فلسطین گفت و گو کرد.

نامه سرگشاده علی ملاقلی پور به ریاست صدا و سیما: گفتند شما قربانی دعوای ما با علی فروغی شدید و هر کار کنید نمی‌گذاریم «کتونی زرنگی» پخش شود!

علی ملاقلی‌پور در نامه‌ای سرگشاده به عبدالعلی علی‌عسگری ریاست سازمان صداوسیما به کارشکنی‌های بسیار در معاونت سیما و ریاست سیما فیلم برای جلوگیری از پخش «کتونی زرنگی» اشاره کرد.

امیرعباس پیام، نویسنده سینما و تلویزیون مطرح کرد؛

کمدی‌نویسی سخت‌تر از قدم گذاشتن در میدان مین است/ کمدی‌نشناسی کارگردان به متن ضربه می‌زند/ بداهه‌پردازی بازیگری که متن را نمی‌خواند اشتباه است

امیرعباس پیام، نویسنده سینما و تلویزیون که در آثاری همچون سریال تلویزیونی «مامور بدرقه»، سریال تلویزیونی «در حاشیه 2»، «آنام» به عنوان نویسنده حضور داشته است در این گفت‌وگو از کمدی‌و البته سختی‌های کار کمدی‌نویسان می‌گوید.

با فیلم سینمایی «لیلی با من است»؛

پرویز پرستویی به تلویزیون می‌آید

شبکه آی‌فیلم پنجشنبه ۹ مرداد، فیلم سینمایی «لیلی با من است» را برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان به نمایش می‌گذارد.

مدیر تماشاخانه سرو مطرح کرد؛

قضاوت کردن در این شرایط غلط است/ هر تصمیمی باید به نفع خانواده تئاتر باشد

امیرحسین شفیعی، کارگردان تئاتر مدیر تماشاخانه سرو معتقد است هر اتفاق تازه و تصمیمی درمورد نحوه نمایش‌ها باید در نهایت به نفع تئاتر باشد و کسانی که ظرفیت هنری و تئاتری دارد باید در این شرایط فعالیت کند و برای نیاز فرهنگی مخاطبان قدمی بردارد.

مسعود دلخواه مطرح کرد؛

موضع‌گیری در مورد فضای مجازی و امکانات آن افراطی است/ باید به چنین افرادی گفت ایست! / مگر می‌شود بدون توپ و زمین بازی و یا بدون تیم فوتبال آموزش داد؟!

مسعود دلخواه، کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه در این گفت‌وگو از آموزش در فضای مجازی برای دانشجویان و هنرجوهای سینما و تئاتر گفت و از سودجویی بعضی آدم‌های ناشناس در این حوزه انتقاد کرد.

«آدم خانگی» از جشنواره اکوادور جایزه گرفت/ دیپلم افتخار «روباه»

فیلم «آدم خانگی» به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار و «روباه» به کارگردانی صادق جوادی از جشنواره اکوادور جایزه گرفتند.

افتتاح سالن روباز «هما» با یاد «هما روستا»

اولین سالن تخصصی روباز اجرای تئاتر و کنسرت با ظرفیت ۶۰۰ خودرو با سرمایه گذاری گروه هنری و موسسه تجربه هنر نمایش ساخته شد

محمد اله یاری عنوان کرد؛

برنامه های دفتر موسیقی ارشاد برای برگزیدگان جشنواره جوان

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌ریزی در شرایط پساکرونا برای حضور تعدادی از برگزیده‌های جشنواره جوان در جشنواره‌های مهم خبر داد.

اکران فیلم سینمایی «خروج» از چهارشنبه در سینماها

مرتضی شایسته، دبیر شورای صنفی نمایش، از اکران فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیمحاتمی‌کیا از روز چهارشنبه این هفته خبر داد.

شبکه یک در کنار تمامی ورزش دوستان/پوزش و دلجویی از پرسپولیسی ها

روابط عمومی شبکه یک سیما در خصوص اتفاق پیش آمده در برنامه امروز «صبح بخیر ایران» از طرفداران پرسپولیس پوزش و دلجویی کرد.

سریال معراجی روی آنتن شبکه یک می رود

با پایان سریال"دخترم نرگس"، مجموعه تلویزیونی"معراجی ها" روی آنتن می رود.

عذرخواهی مجری تلویزیون از پرسپولیسی ها/ببینید

مجری برنامه صبح بخیر ایران از طرفداران پرسپولیس عذر خواهی کرد.

شرط فرامرز قریبیان برای بازگشت به سینما

فرامرز قریبیان در یادداشتی تأکید کرد که اگر مسعود کیمیایی به او نقش اعتراضی دهد با جان و دل برایش بازی می‌کند.

 

نظر شما