با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی؛

بهره‌برداری ۱۰ طرح عمرانی در تکاب

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۴۰:۰۸
کد خبر: ۹۵۹۵۲۶
بهره‌برداری ۱۰ طرح عمرانی در تکاب
۱۰ طرح عمرانی، زیربنایی و بهداشتی با ۱۵۳ میلیارد ریال هزینه در دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در تکاب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری تکاب گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۹۴ طرح عمرانی، کشاورزی و صنعتی با ۲۱ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار در این استان طی ایام‌الله دهه فجر بیانگر کار و تلاش مضاعف برای توسعه و پیشرفت مناطق مختلف استان است.

آیدین رحمانی افزود: این اقدامات عمرانی و توسعه‌ای که با وجود محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌های ظالمانه دشمنان با تلاش دولت به سرانجام رسیده، برای آبادانی استان کافی نیست و باید تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

وی بیان کرد: مدیران شهرستان‌ها با شناخت کامل از وضعیت عمرانی و اقتصادی مناطق و با برنامه‌ریزی و جذب منابع، مسیر توسعه آذربایجان‌غربی را هموارتر کنند.

رحمانی اظهار داشت: توسعه عمرانی و بهبود زیرساخت‌های آذربابجان‌غربی در سایه امنیت پایدار به عنوان بزرگترین دستاورد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به برکت خون پاک شهیدان محقق شده‌است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های عمرانی تکاب طی دهه‌فجر به میزان ۲۸۰ میلیارد ریال ادامه داد: باید با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای و اجرای به موقع و مطلوب پروژه‌های عمرانی در راستای جلب اعتماد عمومی و رفاه و آسایش مردم حرکت کنیم.

فرماندار تکاب نیز در این مراسم گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی همه اقشار مردم حضور و مشارکت داشتند و این انقلاب شکوهمند که از سوی امام خمینی(ره) معجزه قرن نامیده شد، متعلق به همه ملت ایران و قومیت‌های مختلف است.

زمانی با بیان اینکه دشمنان انقلاب با هر توطئه‌ای می‌خواهند اتحاد مردم را خدشه‌دار کنند، افزود: اتحاد و انسجام رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز نیز برای تداوم آرمان‌های انقلاب به حفظ و تقویت وحدت اقشار مختلف مردم و قومیت‌ها نیاز داریم.

به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری از ۹ طرح عمرانی شامل سه طرح آسفالت جاده‌های بین شهری، چهار طرح عمران شهری، ۲ طرح آسفالت معابر عمومی داخل روستاها و یک طرح بهداشتی روز یکشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، جمعی از مدیران کل استان، فرماندار و مسئولان محلی تکاب آغاز شد.

برای اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های آسفالت ۲۳ کیلومتر از راه‌های دسترسی تکاب به شهرهای بیجار، شاهیندژ و دندی، بیش از ۶۸ میلیارد ریال با مشارکت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هزینه شده‌است.

همچنین احداث و آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی، طراحی و اجرا و ساماندهی میادین و زیباسازی و تجهیز بوستان ملت با ۶۰ میلیارد ریال هزینه توسط شهرداری از جمله طرح‌های عمران شهری تکاب است که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آسفالت معابر عمومی داخل روستاهای «حاجی بابا سفلی» و «حاجی بابا وسطی» به مساحت ۹ هزار مترمربع و هزینه ۱۳ میلیارد ریال و تجهیز مرکز اورژانس جاده ای محور تکاب - بیجار در روستای «دورباش» با ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه نیز امروز به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز