رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

جریمه عابرین پیاده در شهر تهران عملیاتی نمی شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۲۳:۴۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۷۵۲۷
جریمه عابرین پیاده در شهر تهران عملیاتی نمی شود
سردار محمد حسین حمیدی گفت: در حال حاضر مبحث جریمه عابرین پیاده در شهر تهران نمی تواند عملیاتی شود زیرا زیرساخت های لازم برای آن وجود ندارد و بنابراین در سال جاری در دستور کار نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طبق آمار سال 98 روزانه در کشور 10 نفر از عابرین پیاده به علت بی احتیاطی جان خود را از دست می دهند. امری که ضرورت دارد با انجام تمهیداتی به سمت کاهش این آمار حرکت کرد. مرگ هایی خاموش که معمولا ذیل آمار تصادفات جاده ای محو می شود اما خود به تنهایی در سال موجب مرگ چندین نفر می شود.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور پایتخت در این خصوص به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: ترسیم خطوط عابر پیاده، سامان دهی پل های عابر پیاده و پیاده روها از جمله مواردی است که کمک زیادی به نظم دهی رفت و آمد عابرین پیاده در شهر تهران می کند. 

او افزود: زمانی که این امکانات و معابر وجود داشته باشد، غالب شهروندان از آن ها استفاده می کنند و کم تر شاهد بی احتیاطی و حوادث ناشی از آن خواهیم بود. این موارد مهم ترین اقداماتی هستند که امروز در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار گرفته است. 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در مراحل بعد تامین روشنایی محل عبور و مرور عابرین پیاده و اصلاح هندسی پیاده روها و تامین نیازمندی های عابرین پیاده در این محورها از جمله مواردی حائز اهمیت است و به گونه ای عمل خواهد شد که شهروندان کم تر مجبور به طی کردن عرض خیابان شوند. 

سردار حمیدی ادامه دارد: در حال حاضر مبحث جریمه عابرین پیاده در شهر تهران نمی تواند عملیاتی شود زیرا زیرساخت های لازم برای آن وجود ندارد و بنابراین در سال جاری در دستور کار نیست.

رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص کمبود علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر تهران گفت: در حال حاضر کمبود تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی وجود ندارد. در کل ما کمبودی در این حوزه نداریم اما ممکن است به صورت بخشی در یک نقطه تابلو به اندازه کافی وجود نداشته باشد که آن مناطق نیز شناسایی و کمبودهای آن ها نیز برطرف خواهد شد. 

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز