رئیس پلیس پایتخت:

امنیت در تحقق شعار امسال نقشی کلیدی دارد/ پلیس همه تلاش خود را برای تحقق شعار امسال بکار خواهد بست

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۵۴۳۷
امنیت در تحقق شعار امسال نقشی کلیدی دارد/ پلیس همه تلاش خود را برای تحقق شعار امسال بکار خواهد بست
سردار حسین رحیمی گفت: همه تلاش و همت خود را بکار خواهیم بست تا شعاری را که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال مشخص فرمودند تحقق پیدا کند.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در دومین روز از سال جدید با حضور جمع کارکنان پلیس های آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر ، با بیان اینکه باید در ایام تعطیلات نوروزی همه واحد های گشتی فعال و هدفمند گشت زنی نمایند و هیچگونه اهمال و سستی در این زمینه پذیرفتنی نیست، گفت: هر کسی به کلانتری یا هر واحد انتظامی و یا ترافیکی مراجعه می کند باید با رضایت مندی از آنجا خارج شود لذا لازم است که با روی گشاده و با سعه صدر و با اخلاق نیکو و پسندیده پذیرای مردم باشید و همه تلاش خود را بکار ببندید تا گره ای از مشکلات مردم باز کنید.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در ایام نوروز هر گونه جابجایی اثاثیه منزل باید با هماهنگی کلانتری محل انجام شود، عنوان کرد: در  تعطیلات نوروزی کلانتری ها بصورت ویژه و با گشت های مضاعف تلاش دارند تا امنیت شهروندان گرامی را فراهم نمایند تا مردم در امنیت و آرامش بتوانند از تعطیلات نوروز استفاده نمایند.

او با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال تولید، پشتیبانی ها و رفع موانع، افزود: پلیس با تمام توان در تحقق فرامین مقام معظم رهبری انجام وظیفه می کند و با ایجاد امنیتی پایدار، شرایطی را فراهم خواهد آورد تا تولید کنندگان بتوانند در امنیت و آسودگی خاطر فعالیت نمایند و با اقتدار با مخلان نظام اقتصادی کشور برخورد خواهد کرد.

سردار رحیمی ادامه داد: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم عزیز و سربازان ولی امرمان می دانیم و  نخواهیم گذاشت تا برخی افراد سود جو و زالو صفت اقتصاد کشور را با چالش مواجه کنند . 

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: همه تلاش و همت خود را بکار خواهیم بست تا شعاری را که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال مشخص فرمودند تحقق پیدا کند.

او در تشریح بیانات مقام معظم رهبری، گفت: باید خداوند متعال را به واسطه داشتن چنین رهبر بصیر و آگاه و شجاعی شکر بگوییم که این گونه با رهبری های داهیانه خود عزت، اقتدار و آبرو را برای کشور ما به ارمغان آوردند، بگونه ای که امروز ایران اسلامی در معادلات سیاسی دنیا حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

درپایان این مراسم کارکنان پلیس های آگاهی و مبارزه با مواد مخدر فاتب عیدی خود را از دست سردار رحیمی تحویل گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز