جمع آوری ۹۰ میلیارد لوازم الکترونیکی از یک مرکز تجاری معروف

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۲۸۶۱
جمع آوری ۹۰ میلیارد لوازم الکترونیکی از یک مرکز تجاری معروف
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک محموله لوازم الکترونیکی به ارزش90 میلیارد ریال در پارکینگ یک مرکز تجاری خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی این پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی از انتقال محموله لوازم الکترونیکی با استفاده از 2 دستگاه خودروی سواری به پارکینگ یکی از مراکز تجاری مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران با بررسی موضوع و استفاده از شگردهای پلیسی به دست آوردند که خودروهای سواری ، شوتی بوده و با هماهنگی تعدادی از مالکان مغازه های مرکز تجاری، مقادیر اقلام قاچاق از سایر استان ها تهیه و قصد تحویل آن ها را دارند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات خود  خودروهای سواری  را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی ، به محض ورود خودرو ها به داخل پارکینگ توقیف و در بازرسی از آنها، ۶۸۰ دستگاه تبلت، ۴۰ دستگاه لپ تاپ، یک هزار و 903 عدد هندزفری و شارژر، ۱۲۰ عدد اپل واچ ، ۱۳ دستگاه گیس کامپیوتر و ۶۰ عدد کارت گرافیک قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستگیری مرتبطان پرونده نیز در دستور کار قرار دارد، اذعان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان، 90 میلیارد ریال برآورد شده است.#

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز