رئیس پلیس تهران بزرگ:

۴۵ نفر از ترویج دهندگان فرهنگ شرارت در فضای مجازی دستگیر شدند/آماده باش پلیس برای برگزاری کنکور سراسری/ افزایش تعداد اراذل و اوباش نوپا

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۹۶۳۵
۴۵ نفر از ترویج دهندگان فرهنگ شرارت در فضای مجازی دستگیر  شدند/آماده باش پلیس برای برگزاری کنکور سراسری/ افزایش تعداد اراذل و اوباش نوپا
سردار حسین رحیمی گفت: تارنماهایی که اقدام به توزیع فرهنگ شرارت و کری خوانی می کنند درصد می شوند همچنین پلیس امنیت ۵٣ تارنما و پلیس فتا نیز تعدادی زیادی شناسایی کرده است که در مجموع ۴۵ نفر در فضای مجازی که اقدام به ترویج فرهنگ اوباش گری را می کردند، دستگیر شدند

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه برگزاری طرح اقدام ٢ در سال ١۴٠٠ گفت: در راستای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در پایتخت امروز شاهد برگزاری دومین مرحله از طرح اقدام در سال جاری هستیم که توسط پلیس فتا و امنیت عمومی به اجرا درآمده است.

او با بیان اینکه رویکرد این طرح برخورد با هرگونه مزاحمت ارازل و اوباش علیه امنیت عمومی و جامعه است، گفت:  ٢۶١ نفر از اراذل و اوباش که دارای سلاح سر و گرم، توزیع کننده مواد مخدر، توزیع کننده مشروبات الکلی، اوباش مراکز قمار و مراکز فساد دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: ٩٣ نفر به دلیل  مزاحمت نوامیس، ۵ نفر به دلیل حمل سلاح غیر مجاز و چندین نفر نیز به دلیل جنایت و شرارت دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ٣٧ نفر از افرادی که دستگیر شدند توزیع کننده مواد مخدر و گرداننده مراکز قمار و فساد بودند. همچنین ۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری از اراذل و اوباش کشف شده است.

سردار رحیمی با اشاره به دیگر کشفیات پلیس ادامه داد: ١٣ دستگاه موتور و خودرو و ١١ دستگاه بی سیم در این طرح اقتدار کشف شده است.

او بیان کرد: یکی از مکان های که ما در طرح مبارزه با ارازل و اوباش مورد توجه قرار می دهیم اصناف هستند که در این راستا ٢۴ صنفی که محل تردد رفت و آمد ارازل و اوباش بودند که شامل مراکز بدنسازی سفره خانه و قهوه ها بودند پلمب شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: کنترل فضای مجازی در دستور کار است و تارنماهایی که اقدام به توزیع فرهنگ شرارت و کری خوانی می کنند رصد می شوند همچنین پلیس امنیت ۵٣ تارنما و پلیس فتا نیز تعدادی زیادی شناسایی کرده است که در مجموع ۴۵ نفر در فضای مجازی که اقدام به ترویج  فرهنگ اوباش گری می کردند، دستگیر شدند.

او با اشاره به مراکز قمارو شرط بندی در فضای مجازی  گفت: پلیس فتا از ابتدای سال ۶۵ نفر را در این خصوص دستگیر کرده است که  این افراد گردش مالی ٨٣ میلیارد  ریالی داشتند.

سردار رحیمی افزود: ۶ نفر از برنامه نویسان و قمارنویسان دستگیر شدند که ٢٩ درگاه بانکی استفاده می کردند.

او با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در روزهای آخر هفته گفت: با توجه به برگزاری کنکور سراسری تعداد زیادی در فضای حقیقی و مجازی تبلیغ می کنند که سوالات و کلید های پایه را دارند اما تمامی این ادعاها کذب است و ٢٠نفر در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تمام مراکز کنکور با هماهنگی شورای تامین و وزارت علوم تحت نظر هستند همچنین سوالات به مخازن منتقل شده است و در روز کنکور پلیس تمهیدات جامع انتظامی و ترافیکی را اندیشیده است.

سردار رحیمی گفت: اراذل و اوباش سطح دارند و در حال کنترل هستند همچنین تعداد اراذل و اوباش نوپا بیشتر شده است که خوی وحشی گری دارند. اما تا جایی که در توان است با جدیت با این اراذل برخورد می کنیم بسیاری از ارذل و اوباش از ترس پلیس دنبال سوراخ موش هستند.

سردار رحیمی ادامه داد: پلیس در هیچ جای هیچ گونه کمبودی ندارد و طرح های مختلف عملیاتی برگزار می شود.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز