باطل شدن مجوزهای تردد بین استانی از امروز

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۰:۵۸
کد خبر: ۱۲۲۰۸۷۴
باطل شدن مجوزهای تردد بین استانی از امروز
مجوزهای قدیمی که قبل از تاریخ ۲۴مرداد ماه از سوی هر مرجعی صادر شده برای مراکز اجرائیات پلیس اعتباری ندارد و متخلفان باید جرایم خود را در مدت کمتر از یک ماه پرداخت کنند در غیر اینصورت مبلغ این جریمه‌ها ۲ برابر خواهد شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد رضا محمدی، رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تمامی مجوزهای تردد استانی و بین استانی که از گذشته برای بعضی از خودروها صادر شده باطل است و از امروز باید مجوزها با مهر و فرم جدید صادر شوند.

سرهنگ محمدی افزود: همه مجوزهایی که تا قبل از تاریخ ۲۴مرداد ماه از سوی هر مرجعی صادر شده براساس مصوبه ستاد کرونا باطل است و فقط مجوزهایی که از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد توسط فرمانداری‌ها آن هم در مواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد خواهند داشت.

او با بیان اینکه جریمه یک میلیون تومانی و توقیف سیستمی، کمترین مجازات برای خودروهای غیر بومی و غیر مجاز ورودی به این استان است ادامه داد: مجوزهای قدیمی برای مراکز اجرائیات پلیس اعتباری ندارد و متخلفان باید جرایم خود را در مدت کمتر از یک ماه پرداخت کنند در غیر اینصورت مبلغ این جریمه‌ها ۲ برابر خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: براساس قانون تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد و تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و خودروهایی که قانون را رعایت نکنند ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

او افزود: بر اساس مصوبات ستاد کرونا، تشدید محدودیت‌های تردد و منع ورود پلاک های غیر بومی در معابر استان و کلانشهر اصفهان از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته (یکشنبه) به نیروهای پلیس در حوزه‌های شهری و برون شهری ابلاغ شده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: نیروهای پلیس در ۹ نقطه از ورودی‌های کلانشهر و استان اصفهان مستقر هستند و کنترل‌های لازم را در زمینه جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی با استفاده از دوربین‌ها و نیروهای گشت پلیس اعمال می‌کنند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: برابر مصوبات، ورود خودروهای بومی استان به شهرهای گردشگرپذیر  همانند چادگان، باغبهادران، کاشان، نطنز و سمیرم هم از روز گذشته ممنوع اعلام شده است.

او اضافه کرد: نیروهای پلیس با کمک مسوولان این شهرها از ورود خودروهای بومی استان به این شهرها جلوگیری خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز