مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند:

اعزام ۳۰۰ نیروی خدمات شهری شهرداری تهران به مراسم اربعین حسینی(ع)/ سلامت نیروهای اعزامی پر اهمیت است

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۵۸۴۹
اعزام ۳۰۰ نیروی خدمات شهری شهرداری تهران به مراسم اربعین حسینی(ع)/  سلامت نیروهای اعزامی پر اهمیت است
صدرالدین علیپور از اعزام 300 نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در روز سه شنبه 30 شهریور به شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی خبر داد.

به گزارش برنا؛ صدرالدین علیپور، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اعلام این مطلب گفت: طی جلسه ای در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصمیم بر این شد که در مجموع ۱۰۰ نفر در شهر نجف و ۲۰۰ نفر از نیروهای داوطلب خدمات شهری در کربلا مستقر شوند.

او افزود: این نیروها از سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش نشانی، بهشت زهرا و شرکت شهر سالم هستند و قرار است در هر کدام از این شهرها یک تیم آتش نشانی و یک تیم پزشکی شهر سالم مستقر شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به مسئولیت تیم اعزامی به مراسم اربعین حسینی گفت: امسال تنها موضوع پاکسازی و نظافت در دستور کار کمیته خدمات شهری اربعین قرار دارد.

علیپور تاکید کرد: همچنین افرادی که به کربلا و نجف اعزام می‌شوند باید 2 دوز واکسن را زده باشند و آزمایش پی سی آر هم داشته باشند. همچنین یک ساک از انواع اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز به پاکبانان داده می شود و البته بحث سلامت نیروهای اعزامی بسیار برای ما حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان با ابراز خرسندی و افتخار از اینکه این سازمان متولی اعزام نیروهای خدمات شهری به مراسم اربعین حسینی است گفت: تجهیزات مدنظر ارسال شده و روز سه شنبه نیروهای داوطلب هم اعزام خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز