ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در مترو با توزیع کیسه های پارچه ای

۱۴۰۲/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۴۶۶۸۸۴
ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در مترو با توزیع کیسه های پارچه ای
معاون فرهنگی، اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهر تهران از توزیع کیسه های پارچه در بین مسافران مترو به مناسبت هفته زمین پاک خبر داد وگفت: اکران نمایشگاه عکس با موضوع محیط زیست، توزیع بروشور و فضاسازی ایستگاهی و نصب بنر از اقدامات دیگر مترو تهران به مناسبت روز جهانی و هفته زمین پاک خواهد بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد نقیب معاون فرهنگی، اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهر تهران با اشاره به سند محوری اقدامات هفته زمین پاک سال جاری و آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی که مصوب دولت سیزدهم است گفت: این روز، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از زیست‌بوم و زیستگاهی که در آن زندگی بشری به رشد و بالندگی خواهد رسید، است. توجه به این مسئله دغدغه اصلی مسئولان و متولیان امر است که باید برای حل مشکل با اقدامات عملی و فرهنگ‌سازی بیش از گذشته تلاش کنند.

وی با تأکید بر شعار هفته زمین پاک، «سرمایه‌گذاری در زمین، توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» افزود: به همین منظور مترو تهران با همکاری شهرداری منطقه ۶ اقدام به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و استفاده نکردن از کیسه‌های نایلونی در بین مسافران شهر زیرزمینی خواهد کرد.

نقیب ادامه داد:اکران نمایشگاه عکس با موضوع محیط زیست ، توزیع بروشور و فضا سازی ایستگاهی و نصب بنر از اقدامات دیگر مترو تهران به مناسبت روز جهانی و هفته زمین پاک خواهد بود.

بنابراین گزارش؛ کارشناسان این طرح در روز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۳ الی ۱۴ در محل ایوان انتظار ایستگاه مترو حضرت ولیعصر (عج) اقدام به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای و بروشورهای فرهنگی در بین شهروندان خواهند کرد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما