در مراسمی با حضور مسئولان کشوری واستانی؛

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز معرفی شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۶۷۸۹
مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز معرفی شد
درمراسمی با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعی ازمسئولان استانی علی زندی فر به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،در این مراسم که امروز دوشنبه برگزار شد معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار کرد:سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسولیت خطیر نگهداری از 217 هزار کیلومتر راه های کشور را بر عهده دارد و ارزش فعلی راه های کشور 3 هزار میلیارد تومان است.

محمد تیموری با اشاره به اینکه که بیش از 90 درصد جابجایی کالا و مسافر از طریق بخش حمل و نقل جاده ای انجام می شود، گفت: این بخش با فعالیت 600 هزار راننده حرفه ای، 400 هزار وسیله نقلیه و 7000 شرکت حمل و نقلی کار جابجایی کالا و مسافر را بدون وقفه در کشور انجام می دهد.

وی افزود: شاخصه اصلی بخش حمل و نقل جاده ای در کشور این است که مدیریت، سرمایه گذاری و مالکیت این بخش توسط بخش خصوصی انجام می شود و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای همیشه کمک حال دولت بوده اند.

تیموری خاطرنشان کرد:باهمت و تلاش های جهاد گونه بخش حمل و نقل جاده ای در ایام شیوع بیماری کرونا کالاها و نیاز های اساسی مردم کشور بدون وقفه جابجا و توزیع شد و هیچ گونه خللی در ارایه خدمات و توزیع کالا توسط این بخش ایجاد نگردید.

وی با اشاره به جایگاه حمل و نقلی استان البرز به عنوان شاهراه ارتباطی کشور گفت :انجام کارهای عمرانی در راه های استان البرز باتوجه به ضریب بالای تردد، کاری بسیار سخت است ولی باهمت راهداران عزیز خدمات دهی و نگهداری راه های استان در راستای ارتقای خدمات به کاربران جاده ای به صورت مستمر انجام شده است.

علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز نیز در این مراسم گفت: باتوجه به جایگاه استان البرز و حساسیت های ویژه بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان، تلاش می شود با تعامل سازنده با سایر دستگاه‌های های ذی ربط اقدامات موثری برای ارتقای ایمنی راه ها و ارائه خدمات شایسته به مردم استان انجام شود.

گفتنی است در پایان این مراسم معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به پاس قدردانی از خدمات گودرز محمودی در دوره مدیریت ایشان با اهدا لوح تقدیر از سوی داریوش امانی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن تقدیر از ایشان، علی زندی فر را به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز معرفی کرد

 

نظر شما