فرمانده انتظامی لرستان:

اهدا مدال قهرمانان لرستانی پارالمپیک توکیو به شهدا نشانه بعد پهلوانی ورزش است

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۴۴۱۶
اهدا مدال  قهرمانان لرستانی  پارالمپیک توکیو به شهدا نشانه  بعد پهلوانی ورزش است
سردار یحیی الهی گفت : اهدا مدال به شهدا توسط قهرمانان لرستانی پارالمپیک توکیو نشان دهنده افتخار ،انقلابی بودن ،تعصب و ولایت مداری این جوانان است.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  سردار الهی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان لرستانی پارالمپیک 2020 توکیو که در استانداری لرستان برگزارشده بود، اظهارکرد: عرصه ورزش و ورزشکاران در طول تاریخ شامل دو گروه  هستند   یک گروه در میدان ورزش ورقابت ملاک راقهرمانی و قوی بودن می دانند و اگرچه نهایت  فعالیت آنها  فتح قله های قهرمانی است ولی در طول تاریخ نام و نشانی این دسته از ورزشکاران زوال پیدا می کند ؛یعنی در یک‌‌ برهه زمانی که توان جسمانی دارند دارای نام ونشانی دردنیا هستند اما  بعد از پایان دوران قهرمانی آرام آرام به فراموش ی سپرده می شوند.

 فرمانده انتظامی لرستان افزود:  گروه دوم آن دسته از ورزشکارانی هستند که دووجهی هستند یعنی هم قهرمان و دارای جسم قوی و هم پهلوان و دارای روح بلند نشات گرفته از ذات اقدس الهی هستند .

سردار الهی با اشاره به مدال آوری قهرمانان لرستانی پاراالمپیک 2020 توکیو ،یادآورشد: این جوانان بر قله رفیع پارالمپیک  هم در بعد قهرمانی درخشیدندو پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند و هم با توجه به تقدیم کردن مدال خود به شهدا  در بعد پهلوانی که نشان گرفته از دین مبین اسلام است  درخشیدند.

او خاطر نشان کرد: تقدیم مدال  توسط  سجاد محمدیان به شهید مدافع حریم شهید رشید سپهوند و توسط  حامد امیری به شهید حاج قاسم سلیمانی  نشان دهنده  افتخار ،انقلابی بودن ،تعصب  و ولایت مداری این جوانان است.

سردارالهی خطاب به این مدال آوران گفت: شما: با این اقدام جمله زیبای  مقام معظم رهبری. که فرمودند:امروز فضیلت  زنده نگاه داشتنن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست را تداعی وروح بخشیدید ودراین فضیلت شریک شدید .

 فرمانده انتظامی لرستان  تاکید کرد: نام  ویاد شهدا حق الناس است و ازخداوند می خواهیم که به نحوی عمل کنیم که در نزد خانواده شهدا و خود شهدا و امام شهدا شرمنده نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز