در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع)؛

مراسم جشن میلاد امام هادی (ع) برگزار میشود

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۱:۴۹
کد خبر: ۶۰۸۳۵۳
مراسم جشن میلاد امام هادی (ع) برگزار میشود
مراسم میلاد با سعادت حضرت امام علی النقی علیه السّلام در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مراسم جشن میلاد با سعادت امام دهم شیعیان حضرت امام علی النقی (ع ) در شب میلاد آن امام همام روز سه شنبه 14 شهریورماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین تاج لنگرودی و مدیحه سرائی و قرائت دعای توسل توسط ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام آقای محمد صادقی در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.

همچنین در روز ولادت آن حضرت مصادف با چهارشنبه 15 شهریور ماه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام آقای امیر نعیمدر مکان مذکور به مولودی خوانی خواهد پرداخت.

تولد امام دهم شیعیان حضرت امام علی النقی (ع ) را نیمه ذیحجه سال 212 هجری قمری نوشته اند . پدر آن حضرت ، امام محمد تقی جوادالائمه (ع ) و مادرش سمانه از زنان درست کردار پاکدامنی بود که دست قدرت الهی او را برای تربیت مقام ولایت و امامت مأمور کرده بود ، و چه نیکو وظیفه مادری را به انجام رسانید و بدین مأموریت خدایی قیام کرد . نام آن حضرت - علی - کنیه آن امام همام " ابوالحسن " و لقبهای مشهور آن حضرت " هادی " و " نقی " بود . حضرت امام هادی (ع ) پس از پدر بزرگوارش در سن 8 سالگی به مقام امامت رسید و دوران امامتش 33 سال بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز