فرماندار اسلامشهر خبر داد:

آغاز مراجعه ۱۸۰ تیم آموزش دیده بسیج به منازل/ حافظان سلامت کارت معتبر شناسایی و لباس فرم خواهند داشت

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۳۰۸۲
آغاز مراجعه ۱۸۰ تیم آموزش دیده بسیج به منازل/ حافظان سلامت کارت معتبر شناسایی و لباس فرم خواهند داشت
فرماندار اسلامشهر از آغاز مراجعه ۱۸۰ تیم آموزش دیده بسیج به منازل مردم در شهر اسلامشهر خبر داد و گفت: این تیمها در قالب حافظان سلامت و در راستای اجرای طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید- ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور ( قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی ) فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مسعود مرسلپور که در جلسه کمیته آموزش همگانی، فرهنگسازی و اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی سخن می گفت اظهار داشت: حافظان سلامت که متشکل از بسیجیان خواهر و برادر هستند لباس فرم مشخص و کارت شناسایی معتبر که به امضاء مدیر شبکه بهداشت و درمان و فرمانده سپاه اسلامشهر رسیده همراه خواهند داشت.

وی تصریح کرد: از مردم و خانواده های عزیز اسلامشهری درخواست داریم تا نهایت همکاری را با حافظان سلامت داشته باشند تا اهداف پیش بینی شده برای اجرای این طرح که قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان است محقق شود.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: حافظان سلامت با مراجعه حضوری خانه به خانه، ضمن توزیع بروشورهای اطلاع رسانی شامل شماره تلفن ها مراکز خدمات جامع سلامت  و آدرس شبکه های اجتماعی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ، نکات ضروری مبنی بر اجتناب از تردد غیر ضروری و همچنین ماندن در خانه در صورت داشتن علائم مشکوک بیماری و تماس با پایگاههای سلامت را آموزش می دهند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین چنانچه افراد دارای علائم مشکوک با نظر مراقبین سلامت و پزشکان مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت، به همراه خانواده خود در منزل به مدت ۱۴ روز قرنطینه شدند، حافظان سلامت ضمن ارائه آموزش های مراقبت از بیمار در منزل، در صورت نیاز امور ضروری خانواده قرنطینه شده را به عنوان عضو تیم حمایتی با رعایت کامل ضوابط بهداشتی انجام خواهند داد. این امور از قبیل خرید مایحتاج توسط حافظان سلامت و توزیع سبدهای حمایتی حاوی اقلام ضروری به خانواده های نیازمند است.

در ادامه این‌جلسه محمد صالح ضیایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر و مسئول کمیته آموزش همگانی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه در سطح شهرستان پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز