سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات:

صنعتگران صنایع دستی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند / حضور صنعتگران قائنات با ۱۰ غرفه

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۸:۵۳
کد خبر: ۹۳۰۲۸۳
صنعتگران صنایع دستی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند /  حضور صنعتگران قائنات با ۱۰ غرفه
عباس زاده گفت: چهارمین نمایشگاه سراسری خراسان جنوبی مکانی باشد تا از این طریق، گشایشی در امور فعالان صنایع دستی که در خط مقدم اقتصاد مقاومتی مشغول فعالیت هستند، ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان یکی از ترازهای بررسی تغییر و تحولات یک ساله حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان و کشور است که می توان بر اساس عناصر کاهشی یا افزایشی و دگرگونی در بازه یک ساله از موفقیت یا ناکامی برنامه های اجرایی در رشته های مختلف به ویژه در استان، مطلع شد.

حمید عباس زاده ادامه داد: بدین سبب ارائه تولیدات و عرضه محصولات جدید در این نمایشگاه برای هنرمندان شهرستان ها واجد اهمیت است. او افزود: هنرمندان شهرستان قاینات به روال چند سال گذشته، با حدود 10غرفه، در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

عباس زاده گفت: چهارمین نمایشگاه سراسری خراسان جنوبی مکانی باشد تا از این طریق، گشایشی در امور فعالان صنایع دستی که در خط مقدم اقتصاد مقاومتی مشغول فعالیت هستند، ایجاد شود.

چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی 13 لغایت 18 آذر ماه از ساعت 16 الی 22 برای در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز