سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان کرد:

تحمل اشتباهات پیش پا افتاده بسیار تلخ است/داور جوان پنالتی ما را نگرفت/نیاز به تجربه لیگ برتری داریم

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۷:۰۸
کد خبر: ۹۲۹۶۴۹
تحمل اشتباهات پیش پا افتاده بسیار تلخ است/داور جوان پنالتی ما را نگرفت/نیاز به تجربه لیگ برتری داریم
مجید جلالی گفت: شبانه روز برای این تیم در تلاشیم و با امیدواری تمرین می کنیم و به میدان رقابت می آییم، اما شاهد اشتباهات پیش پا افتاده ایی همچون کنترل توپ را از بازیکن شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تیمش با فولاد خوزستان با ابراز تاسف از شکست تیمش اظهار کرد: خیلی خیلی تلخ است که برای دیدار های متعدد برنامه ریزی و تمرینات خوبی را انجام می دهیم اما در نهایت بدون اینکه به حریف موقعیت بدهیم بازنده آن دیدار می شویم در حالی که در جریان آن رقابت می توانستیم خیلی کارها انجام دهیم.

او با بیان اینکه تحمل این وضعیت برایم خیلی تلخ است، گفت: در سه دیدار قبل هم به همین شکل بازنده شدیم، در حالی که شبانه روز برای این تیم در تلاشیم و با امیدواری تمرین می کنیم و به میدان رقابت می آییم، اما شاهد اشتباهات پیش پا افتاده ایی همچون کنترل توپ را از بازیکن شاهد هستیم.

جلالی در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ممکن است مشکلات تیم شما ناشی از شرایط روحی روانی بازیکنان باشد، افزود: به هر حال تیمی که در پایین جدول است قطعا در همه موارد شرایط متفاوتی دارد اما من برای ریکاوری تیم اشخاص مختلفی را سر تمرین آورده ام و حتی یک روانشناس به تیم ملحق شده است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان کرد: در یکی از ضربات ایستگاهی باید به گل می رسیدیم اما یار فولاد پیراهن بازیکن ما را در محوطه جریمه کشید و آن صحنه قطعا پنالتی بود که برای ما در نظر گرفته نشد.

او با بیان اینکه من از داور و قضاوت او در این دیدار رضایت ندارم، اضافه کرد: من برای داور این دیدار حرفی ندارم اما روی صحبت من به کمیته داوران است و به آنها می گویم مطمئن باشید وقتی سوتی می زنید و بازیکنان روی سرتان می ریزند، این یک تاکتیک است و نباید نتیجه سوت شما به آن سمت بچرخد. برخی از داوران ما جوان هستند البته با استعداد و با انگیزه هم هستند اما اگر این موارد ساده را نداند داوری آنها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و نمی توانند یک داوری منصفانه و بی طرفانه را به نمایش بگذارند.

جلالی با بیان اینکه قطعا در نیم فصل نیاز به جذب بازیکن و ترمیم تیم داریم، افزود: خدا می داند من حتی یک لحظه نسبت به این تیم نا امید نیستم زیرا تاثیر آموزش ها را در تمرینات تیم به خوبی شاهد هستیم اما متاسفانه تجربه لیگ برتری و مهارت های حضور در این رقابت ها خلا تیم ما است که با افزودن بازیکنان در نیم فصل در صدد رفع این نقیصه هستیم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال گل گهر سیرجان از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، مهمان تیم فولاد خوزستان بود که در پایان با دو گل شکست خورد و از این دیدار امتیازی نگرفت.

 

 

 

 

 

نظر شما