نگرانی فرماندهان رژیم صهیونیستی از توسعه شیوه‌های رزمی حزب الله لبنان

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۲۱۱۱
نگرانی فرماندهان رژیم صهیونیستی از توسعه شیوه‌های رزمی حزب الله لبنان
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در نشستی نسبت به شیوه‌های جدید حزب الله لبنان برای رسیدن به مرزهای فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کردند.

به گزارش برنا؛  به نقل از پایگاه خبری عرب ۴۸، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین اشغالی در نشستی با حضور «آویو کوخاوی» رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم تأکید کردند که حزب الله لبنان از محورهایی برای رسیدن به مناطق مرزی با سرزمین‌های اشغالی استفاده می‌کنند که برای سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی یک تهدید به شمار می‌آید.

تارنمای عبری زبان واللا به نقل از منبعی گزارش داد، حزب الله لبنان از راه‌ها و محورهای جدیدی از جمله کوه‌ها و مناطق ناهموار و صعب العبور برای رسیدن به مناطق مرزی با سرزمین اشغالی بهره می‌برد که پیش از این از آنها استفاده نمی‌کرد.

بر اساس این گزارش، حزب‌الله پیش‌تر از چوپانان محلی و همچنین تیم‌های شناسایی برای جمع‌آوری اطلاعات از نیروهای اسرائیلی و فعالیت‌هایشان در مناطق مرزی استفاده می‌کرد، اما به تازگی از شیوه‌های جدیدی استفاده می‌کند.

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی افزودند: حزب الله تفکر و برنامه وسیع و جدیدی برای ایجاد موانع در برابر نیروهای ارتش صهیونیستی دارد.

بنابر گزارش تارنمای واللا، ارتش رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که حزب‌الله تفکر جنگی خود را برای وارد کردن نیروهای خود به درگیری‌ها توسعه داده است. به شکلی که یک تهدید واقعی برای شهرک‌ها و پایگاه‌های ارتش صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان به شمار می‌رود.

پیش‌تر رسانه‌های جنگ وابسته به حزب الله لبنان ویدویی از پایگاه‌ها و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در داخل شهرهای سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرده بود.

در همین حال اسحاق بریک ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که حزب‌الله لبنان با داشتن ۱۵۰ هزار موشک، تهدیدی برای موجودیت تل‌آویو به شمار می‌آید.

نظر شما