سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

از سایت جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و شبکه امامت جمعه رونمایی می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۵:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۸۸۵۸
از سایت جدید شورای سیاست  گذاری ائمه جمعه و شبکه امامت جمعه رونمایی می‌شود
سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: در برنامه های ایتا، بله و اینستاگرام برنامه هایی تدارک دیده شده تا به طور روزانه اخبار و پست های خبری را در اختیار جامعه خبری و اصحاب رسانه قرار بدهیم و در روز 5 مرداد ماه از سایت جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و شبکه امامت جمعه رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، اولین جلسه و نشست خبری نهاد امامت نماز جمعه، علی نوری معاون سازماندهی و سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام نوری در این نشست گفت: با شعار همیشه مردمی، همیشه انقلابی نماز جمعه، صحبت خود را آغاز می کنم. با طراحی بسته های برنامه ای و محورهای خبری سعی داریم، در دغدغه مندی فضای عمومی نسبت به نماز جمعه موثر باشیم.

او افزود: برای 5 مردادماه سال 1400 با شعار همیشه مردمی و همیشه انقلابی پیش خواهیم رفت. لازم دانستیم تا 5 مردادماه سال جاری ارتباطی نو و موثر را کلید بزنیم. 

نوری اذعان کرد: در برنامه های ایتا، بله و اینستاگرام برنامه هایی تدارک دیده شده تا به طور روزانه اخبار و پست های خبری را در اختیار جامعه خبری و اصحاب  رسانه قرار بدهیم و در روز 5 مردادماه از سایت جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و شبکه امامت جمعه رونمایی می شود. 

او افزود: در 5 مردادماه امسال فرهنگ سازی در حوزه نماز جمعه در دستورکار ما قرار می گیرد، این میراث انقلاب که به برکت خون شهدا از آن برخوردار هستیم در 891 نقطه از ایران اجرا می شود و میعادگاه اجتماع مومنین بر محور امام جمعه به عنوان قرارگاه اخلاق و تقوا رقم می خورد و مهم نماز معنویت بخش در روز جمعه و نماز جمعه است که با اقامه نماز جمعه اجرا می شود، نوجوانان ما با اهمیت نماز جمعه باید مطلع و آگاه شوند.

او اظهار کرد: رونمایی از کتاب فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نماز جمعه در دستورکار است. در 5 مردادماه امسال تقارن عید قربان و هفته ولایت را داریم و همچنین در 5 مرداد ماه همزمان آغاز به کار دولت تحول آفرین هم وجود دارد. 

نوری ادامه داد: کارگاه سه روزه ای برگزار می شود که با حضور طراحان کشوری و احصا طرح های گرافیکی با موضوع نماز جمعه است. قطعا نقشی که ما ایفا می کنیم برای کمک به دولت جدید است و ما چشم بینا و گوش شنوایی هستیم که این خدمت را در کمک به دولت انجام می دهیم. 

سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه افزود: ما در نهاد امامت جمعه در رویکرد جدید مدیریتی به طور رسمی اخبار را رسانه ای می کنیم و در نهاد امامت جمعه به عنوان گسترده ترین نهاد توانستیم، طی سه سال گذشته به ارتقا آمار نیروی انسانی خود دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: در 891 پایگاه در سراسر کشور برقراری نماز جمعه را داریم و در سه سال و نیم گذشته در 193 پایگاه خود استفاده خودمان را از طلاب فاضل و انقلابی حوزه علمیه داشته ایم که جوان هستند و حداقل 25 سال و حداکثر 40 سال سن دارند. 

نوری یادآور شد: با حفظ پیشکسوتان عزیزمان در امامت جمعه، 54/3 درصد تغییر ایجاد کردیم و نیروی انسانی جوان را به کار گرفتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز