برگزاری وبینار ازدواج موفق با همکاری مرکز مشاوره آفرینش

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۵۴۰۳
برگزاری وبینار ازدواج موفق با همکاری مرکز مشاوره آفرینش
اشرف قریشی رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری وبینار ازدواج موفق با همکاری مرکز مشاوره آفرینش خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، اشرف قریشی رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان فارس با تبریک هفته ازدواج از برگزاری وبینار ازدواج‌موفق خبر داد و افزود: مخاطبین‌ این وبینار جوانان در سنین ازدواج و والدین دارای فرزندان در شرف ازدواج می باشند .
قریشی تصریح کرد : این وبینار با صحبت‌های عباس حاجی زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آغاز و آقایان علی کریمی و کریم قاسمی و مولفان کتاب ازدواج موفق در فرهنگ ایرانی و خانواده رشد یافته مدرسان و مشاوران این وبینار می باشد.
رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره‌کل خاطرنشان کرد: مخاطبین می توانند با ورود به لینک https://www.skyroom.online/ch/piladco/hall-afarinesh از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ششم تیرماه در این وبینار ۹۰ دقیقه ای شرکت کنند.
قریشی افزود : اتاق وبینار از ساعت ۱۸ همان روز تا شروع برنامه جهت بررسی دستگاه های الکترونیکی مدعوین باز خواهد بود و میهمانان می توانند به محض مشاهده تصویر و صدای موسیقی در اتاق مجازی ، از اتاق خارج و ۱۵ دقیقه قبل از شروع برنامه در ساعت ۱۸/۴۵مجددا وارد تالار مجازی شوند .
قریشی با بیان این که برای ورود به تالار نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار نیست تصریح کرد : سه گام زیر را برای ورود به تالار الزامی است .
۱- روی لینک ارسالی چه با گوشی ، چه با لپ تاپ و چه با رایانه کلیک کنید.
بهتر است با رایانه و مرورگر کروم آپدیت شده باشد .
۲-روی دکمه مهمان کلیک فرمایید .
۳- در کارد کوچک باز شده نام و نام خانوادگی خود را وارد بفرمایید ( در صورت تمایل نام کوچک کافی است )
وی تصریح کرد: در صورت هرگونه خطای ورود یا نشنیدن صدا باید اقدام کوچکی بر روی تلفن همراه و لپ تاپ انجام شود به این ترتیب :
الف - نرم افزار کروم ، آپدیت شود .
ب - دکمه میکروفون و وبکم از حالت block به allow در آید .
رییس گرو ه فرهنگی تربیتی اداره کل افزود: مخاطبین می توانند در صورت عدم رفع مشکل، از یک ساعت قبل از شروع برنامه با آقای امیر عصاری مشاور تخصصی فناوری تالار آفرینش و نمایندگی شرکت ارائه دهنده خدمات اسکای روم در شیرازبه شماره 09120720661 و یا سرکار خانم مرادی متخصص نرم افزار و مشاور فناوری آفرینش به شماره 09361042442از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنند.
گفتنی است این نشست آنلاین ضبط و در صورت امکان در آپارات به نمایش در خواهد آمد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز