استاندارفارس:

برای مبارزه با قاچاق باید مرزها را کنترل کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۸۰۳۱
برای مبارزه با قاچاق باید مرزها را کنترل کنیم
استاندار فارس با تاکید بر این که در زمینه مبارزه با قاچاق باید به سمت کنترل مرزها برویم، گفت: وجود حدود ۲۰۰ هزار نفر اتباع خارجی و همسایگی با هشت استان که در برخی زمینه های جرم خیز هستند، کنترل قاچاق در این استان را با پنج میلیون نفر جمعیت و ۳۶ شهرستان با دشواری همراه می کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار سردار اصلانی معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، اظهارداشت: امکانات مورد نیاز برای مدیریت آسیب های اجتماعی و مقابله با ناهنجاری ها و قاچاق باید به صورت متناسب در اختیار استان ها قرار گیرد تا مدیران استانی و شهرستانی بتوانند در این زمینه با موفقیت عمل کنند.
دکتر رحیمی تصریح کرد: دوگانگی ایجاد شده در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موجب ایجاد آسیب های اجتماعی می شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که وجود آشفتگی در عرصه های اجتماعی و فرهنگی تاثیر بسیار زیادی در بروز ناهنجاری ها دارد، ادامه داد: دستگاه های فرهنگی که مدعی فعالیت در این زمینه هستند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.
وی تصریح کرد: تلاطم های اقتصادی که موجب بروز ورشکستگی و مهاجرت افراد می شود می تواند تاثیر زیادی در ایجاد آسیب های اجتماعی داشته باشد.
استاندارفارس گفت: آسیب های اجتماعی از مسائل کلان کشور ناشی می شود و با برنامه ریزی در محدوده های کوچک نمی توان این مسائل را مدیریت کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز