۱۳۳ خانوار نیازمند ساخت مسکن ویژه مددجویان در فارس شناسایی شدند

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۸:۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۸۸۶۴
۱۳۳ خانوار نیازمند ساخت مسکن ویژه مددجویان در فارس شناسایی شدند
مدیر تامین مسکن و مهندسی کمیته امداد فارس از شناسایی ۱۳۳ خانوار در مناطق سه گانه هدف ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،مهدی رجایی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و کمیته امداد برای احداث منازل مسکونی محرومان در کل کشور، اظهارداشت: این واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ایجاد می‌شود که شامل خانواده‌های ایتام و نیازمندان است که در ۶۲ نقطه کشور به عنوان نقاط هدف و محروم انجام می‌شود.
وی  افزود: سهم استان فارس از این ۱۰ هزار واحد مسکونی، ۲۰۳ واحد در سه نقطه هدف شهرستان های قیروکارزین، فراشبند و رستم است.
مدیر تامین مسکن و مهندسی کمیته امداد فارس تصریح کرد: تاکنون طی پیگیری‌های انجام شده ۱۳۳ خانوار در مناطق هدف شناسایی شدند که مقدمات اجرای طرح فراهم شده است. جذب حداکثر سهمیه تعریف شده در دستور کار این نهاد مقدس قرار دارد.
رجایی در خصوص جزئیات واگذاری واحدهای مسکونی به نیازمندان گفت: کمک‌های بنیاد مستضعفان و کمیته امداد به صورت بلاعوض و کمک بنیاد مسکن نیز به صورت اعتبار معوض(تسهیلات کم بهره)به ارزش یک میلیارد ریال به ازای هر واحد احداثی است.
این مقام مسئول در کمیته امداد فارس  بیان کرد: امکان پذیری مناسب این طرح منوط به همکاری بانک‌های عامل در پذیرش ضمانت زنجیره‌ای تسهیلات معوض است که در این زمینه نیز رایزنی‌های لازم در حال انجام است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز