اخبار مهم امروز فرهنگ و هنر برنا

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۱۳۶۸
اخبار مهم امروز فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه به شرح زیر است.

علی رویین‌تن:

نسل امروز درگیر نسبی‌گرایی است / انسان امروز به همه چیز شک دارد و از قصه و قهرمان گریزان است

علی رویین‌تن کارگردان و تهیه‌کننده سینما که دو فیلم سینمایی «دل شکسته» و «زمهریر» را ساخته و فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» به تهیه‌کنندگی او به تازگی آماده نمایش شده است معتقد است که نسبی گرایی در نسل امروز باعث شده تا انسان امروزی به همه چیز شک داشته باشد و از قصه و قهرمان گریزان باشد.

 

ابراهیم عامریان:

مسئولان ما جنبه پذیرش شوخی را ندارند / آثار کمدی می‌توانند به افزایش نشاط و شادی در جامعه کمک کنند

ابراهیم عامریان با مثبت دانستن هر اتفاقی که منجر به ایجاد نشاط و شادی در جامعه شود تأکید کرد که آثار کمدی سینما و تلویزیون هم می‌توانند به افزایش نشاط و شادی در جامعه کمک کنند.

 

رضا محمد مهر در گفت و گو با خبرگزاری برنا؛

صدا و سیما باید در محیط تلویزیون فضای روحی امنی را به وجود بیاورد/ساخت شبکه جداگانه برای سالمند یک ضرورت است!

اصولا حلقه ی مفقود رسانه های مختلف پرداختن به موضوع مهم و موثر سالمندان است. درواقع نه تنها برای این گروه سنی برنامه مفید و موثر تولید نمی شود که در حوزه سلامت نیز برخلاف دیگر گروه های سنی این گروه سنی حساس و مهم کمرنگ دیده شده اند. این درحالی است که رسانه ملی برای گروه های سنی متفاوت مخاطبش نه تنها برنامه سازی که شبکه اختصاصی نیز تاسیس کرده است و گروه سنی سالمند به رغم اینکه بیشترین زمان را در منزل سپری می کنند نمی توانند سبد مناسبی از محتویات مناسب رسانه ای را به شکل تخصصی برای خود بدانند در این باره با رضا محمد مهر روانشناس صحبت کرده ایم که در ادامه می خوانید.

 

آغاز مناظرات تلویزیونی ریاست جمهوری/ رونمایی از دکوری متفاوت با همیشه/نامزد ها چگونه می نشینند؟/ببینید

در فاصله یک ماه مانده به انتخابات 28 خرداد ۱۴۰۰، استودیو‌های سیما برای تولید برنامه‌های انتخاباتی آماده شده‌اند. استودیوی شماره 11 برای مناظره‌ها در نظر گرفته شده که کار ساخت آن به دلیل مشخص نشدن تعداد قطعی نامزدهای انتخابات هنوز نهایی نشده، اما طرح کلی آن اجرا شده است.

 

به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی؛

هادی کاظمی با «قبله‌عالم» صدراعظم شد/ببینید

«قبله عالم»، به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی است که هادی کاظمی در کنار دیگر بازیگران در این سریال ایفای نقش می کند.

 

معرفی کتاب؛

روایت تأسیس سرمایه‌داری صنعتی در اروپای غربی در «عصر انقلاب»

«عصر انقلاب: اروپا 1789 - 1848» یکی از مهم‌ترین کتاب‌های تاریخ که به روایت انقلاب دوگانه - انقلاب فرانسه 1789 و انقلاب صنعتی که از انگلیس سرچشمه گرفته است، می‌پردازد.

 

معرفی فیلم؛

«خانواده اشرافی تننبام» کمدی متفاوت وس اندرسون

«خانواده اشرافی تننبام» یکی از بهترین آثار سینمایی وس اندرسون کارگردان مطرح و موفق آمریکایی است.

 

عزت الله رمضانی فر در گفت و گو با خبرگزاری برنا؛

در طی مدت زمان کرونا پیشنهادات کاری ام را رد کردم/به تازگی واکسن زده ام

کمتر کسی فکر می کند عزت الله رمضانی فر در فیلم «گاو» داریوش مهرجویی همبازی عزت الله انتظامی و جمشید مشایخی بوده باشد. این بازیگر با سابقه سینمای ایران اگر چه در این سال ها حضور پر رنگی در سینما و تلویزیون ندارد اما در کارنامه اش آثاری چون «لامینور»، «قاتل و وحشی»، «بلوغ»، «دو همسر» و... دیده می شود بازیگر «عوض و بدل» سیروس مقدم با موضوع اولویت واکسیناسیون هنرمندان مهمان خبرگزاری برنا شد که در ادامه می خوانید.

 

ه کارگردانی احمد تجری و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی؛

زمان اکران «گل به خودی» مشخص شد

در جلسه روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ شورای صنفی نمایش مقرر شد که از چهارشنبه هفته بعد یعنی پنجم خردادماه فیلم سینمایی «گل به خودی» روی پرده سینماها برود. «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی ساخته شده است و فضایی رئال، عروسکی و موزیکال دارد.

 

باران کوثری در نشست خبری کلاب هاوس مطرح کرد؛

تمایلی به حضور در سریال ها و برنامه های تلویزیون ندارم

نشست خبری بازیگران و عوامل سریال «ملکه گدایان» شب گذشته در کلاب هاوس برگزار شد. در این برنامه باران کوثری از بهبود بیماری اش از ابتلا به کرونا خبر داد و علاوه بر آن از حضورش در سریال ملکه گدایان حرف زد و بعد از آن در خصوص تمایل نداشتن به حضور در تلویزیون سخن گفت که در ادامه می خوانید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز