جمالی پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی موجب کنترل موج چهارم بیماری می شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۰۲۷۵
همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی موجب کنترل موج چهارم بیماری می شود
استاندار قزوین گفت: با رعایت جدی و کامل پروتکل های بهداشتی می توانیم از آسیب های موج چهارم پیشگیری کرده و با مدیریت منطقی وضعیت بیماری کرونا را کنترل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در این باره اظهارداشت: در مدت یک سالی که در گیر ویروس منحوس و خطرناک کرونا هستیم با ازدست دادن شهروندان زیادی دچار آسیب روحی شده ایم و در اقتصاد نیز مردم هزینه های سنگینی را تحمل کرده اند. 

وی بیان کرد: به هر حال این ویروس کسب و کار و اقتصاد را دچار بحران و چالش جدی کرده و کادر درمانی با بسیج همه امکانات در خدمت مردم استان قرار گرفته اند تا این وضعیت کنترل شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون تعداد 17 هزار و 731 نفر در بیمارستانهای استان قزوین بستری شده اند و تعداد یک هزار و 306 نفر نیز فوت کرده اند و امروز با تهدید موج چهارم مواجهیم و باید کمک کنیم تا این آمارها بالا نرود.

وی بیان کرد: ما نیز با درک شرایط موجود با هر گونه محدودیت و تعطیلی کسب و کارها بشدت مخالفیم ولی سلامت مردم در اولویت قرار دارد و از آنجا که این بیماری شرایط پایداری ندارد و با میزان رعایت پروتکل ها همه گیری خود را نشان می دهد لذا حتی اگر محدودیت های کسب و کار و تردد با مصوبات ستاد کرونای کشور و استان کاهش پیدا کند ما باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی تر بگیریم تا آسیب نبینیم.

کرونا قزوین

جمالی پور اضافه کرد: تداوم بیماری موجب خستگی و کم حوصلگی شهروندان شده اما باید سعه صدر و تحمل خود را بالا ببریم و به دلیل پیچیدگی و خطر ویروس به هیچوجه سهل انگاری نکنیم زیرا در این صورت بسرعت به شرایط بدتری برگشته و همه زحمات هدر می رود.

استاندار قزوین اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تهدید موج چهارم شاهد صعود تدریجی تعداد بستری ها هستیم که یک هشدار و زنگ خطر است لذا از مسئولان ستاد کرونا درخواست می کنیم نظارت و بازرسی ها را بیشتر کرده و هشدارها را جدی بگیرند و به مردم اطلاع رسانی کنند تا ویروس را همچنان خطرناک بدانند.

وی گفت: ضمن تشکر از همراهی همه مردم مجددا از شهروندان درخواست می کنیم موج چهارم بیماری را جدی بگیرند و با دقت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا وارد شرایط بحرانی نشویم.

جمالی پور تصریح کرد: از شهروندان انتظار داریم به مصوبات کرونا اهمیت دهند و با زدن ماسک، خودداری از حضور در جشن های عروسی و ترحیم، دورهمی خانوادگی و رعایت نکات بهداشتی به ما کمک کنند تا شرایط کرونایی را به حالت پایدار برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز