استاندار قزوین:

بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان قزوین را مهیا می کنیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۰۴۶۶
استاندار قزوین گفت: مقدمات و بستر مناسب برای حضور پرشور مردم استان قزوین را در انتخابات سال آینده بخوبی مهیا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  هدایت الله جمالی پور در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و هیئت عالی نظارت بر انتخابات که روز شنبه در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات از رویدادهای مهم سیاسی است که زمینه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را ممکن می کند و در کنار آن موجب به تصویر کشیدن اقتدار نظام در عرصه های داخلی و خارجی می شود.

وی افزود: برگزاری متعدد انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس و شورا ها بیانگر تحقق مردم سالاری دینی است و امروز مردم در عینیت و به طور واقعی در مدیریت کشور نقش آفرین هستند.

استاندار قزوین تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این دوره به دلیل حساس بودن شرایط ایران و جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دشمن نیز تلاش می کند حضور مردم به دلیل مشکلات اقتصادی کم رنگ باشد اما همه تلاش می کنیم این نقشه دشمن خنثی شود.

جمالی پور یادآورشد: با ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی باید بدانیم حضور گسترده مردم در انتخابات به معنای تثبیت نظام و تقویت اقتدار دوباره آن است لذا همه وظیفه داریم برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: خوشبختانه انتخابات مجلس کنونی در استان بسیار قانون مند و سالم برگزار شد و کمترین شکایت و اعتراض نسبت به انتخابات در استان ثبت شد که بیانگر موفقیت دست اندرکاران است.

وی گفت: انتخابات آینده نیز بر اساس چارچوب قانونی برگزار خواهد شد و مسئولان تلاش خواهند کرد با بی طرفی کامل این رویداد مهم در استان قزوین برگزار شود تا رضایت مردم را جلب کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: حفاظت ازحقوق و آرای مردم یک وظیفه دینی و قانونی است و هیچ مدیری حق ندارد به دلیل گرایش و یا علاقه به یک جریان سیاسی آخرت خود را معامله کند و پا روی حق بگذارد و انتخابات را مخدوش کند.

وی اظهارداشت: مهمترین اولویت ما در استان در ایام انتخابات توجه به حقوق مردم است و اجازه نمی دهیم حتی یک رای مردم در صندوق انتخابات مورد تهدید قرار گیرد.

جمالی پور افزود: در کشورمان جریان های سیاسی مختلف و عقاید و سلیقه های گوناگونی وجود دارد که همه محترم است و هر فردی که تایید شد فرزند انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم فرصت حضور و کاندید شدن را برای تمامی افراد مهیا کنیم تا مردم در فضایی آزاد و سالم به افراد مورد نظر خود رای دهند.

وی اظهارداشت: اگر در انتخابات همه سلایق و گروهها حضور داشته باشند می توان به مشارکتی حداکثری و برگزاری انتخاباتی باشکوه امیدوار شد.

نظر شما