با حضور وزیر صمت؛

پست برق ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۴۰۳۴
پست برق ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت افتتاح شد
پست برق ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت با حضور وزیر صمت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا رزم حسینی ظهر شنبه در شهرستان تاکستان، پست برق 63/20 کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت را افتتاح کرد.

تامین دیماند مشترکان شهرک صنعتی خرمدشت و ایجاد زیرساخت لازم برای اتصال واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت به شبکه برق کشور از مزایای این پست برق است.

6666666666666666

اجرای این طرح ۲۴ ماهه به طول انجامیده است و برای راه اندازی آن ۴۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان در این مراسم گفت: این شهرک سه هزار هکتار وسعت دارد حدود ۵۰۰ مگاوات برق لازم دارد که در حال حاضر   ۸۰ مگاوات برق تامین می شود.

وی گفت: در استان قزوین با داشتن ۱۷ شهرک صنعتی بیش از ۸۰۰ مگاوات ظرفیت تامین شده و طرح های توسعه داریم که نیازمند سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان برای ۴ سال آینده برای پست انتقال است.

666666

خلجی بیان کرد: برای تامین برق شهرک شال و حکیمیه تفاهم نامه امضا شده  و سال آینده افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان یادآور شد: توسعه شهرک صنعتی کاسپین در دستور است که باید ظرفیت سازی شود.

خلجی تصریح کرد: قزوین برای توسعه صنعتی و ایجاد  نیروگاههای تجدیدپذیر هم ظرفیت بالایی دارد و در حال حاضر ۵۰ درصد انرژی مصرفی در بخش صنعت است که دو برابر نیاز ظرفیت ایجاد کرده ایم. 

66

در ادامه خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: برای تامین برق شهرکهای شال، حکیمیه و کاسپین سه پست ۶۳ مگاولت هر کدام با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تفاهم نامه امضا کرده ایم که نیمی از هزینه ها را تامین می کنیم.

 

 

نظر شما