معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

دست دلالان و واسطه ها در فصل خرید گندم کوتاه شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۲۸۸۰
دست دلالان و واسطه ها در فصل خرید گندم کوتاه شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها در زمان خرید گندم باید مراقبت کرد تاد کشاورزان دچار مشکل نشوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در جلسه گذشته نسبت به خرید بموقع گندم از کشاورزان تاکید شد و به دلیل حساسیا و اهمیت آن از ۲۰ خرداد به بعد روند کارگروهها برای خرید گندم آغاز شود.

وی افزود: گندم از جمله کالاهای استراتژیک است اما امسال به دلیل کاهش بارندگی ها شاید میزان برداشت کمتر شود که برای آن باید تدبیر کرد تا همه نیازها در استان تامین شود.

جلسه کالا 3

حبیبی تصریح کرد: مراکز خرید گندم باید در استان پراکنده و متعدد باشد تا از تشکیل صف جلوگیری شده و کشاورزان دچار مشکل نشوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: باید دست واسطه ها و دلالان در خرید گندم کوتاه شود و به کشاورزان اطلاع رسانی کنید فریب قیمت بیشتر خرید را نخورند زیرا بسیاری از دلالان به تعهدات خود پایبند نبوده و بسیاری از کشاورزان را در گذشته با مشکلات جدی مواجه کرده اند.

جلسه کالا5

حبیبی گفت: با دستور استاندار باید مراقبت کنید تا هیچ مقدار گندمی از استان خارج نشود و برای تامین حدود 150 هزار تن نیاز گندم استان برنامه ریزی شود.

 

نظر شما