دادستان تاکستان:

ارتباط برخط تولیدکنندگان با دادستان تاکستان برقرار می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۲:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۴۱۵۵
ارتباط برخط تولیدکنندگان با دادستان تاکستان برقرار می شود
دادستان تاکستان گفت: در راستای شناسایی و کمک به حل مشکلات چرخه تولید، امکان برقراری ارتباط برخط تولیدکنندگان با دادستان شهرستان تاکستان برقرار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب تاکستان در زمینه ارتباط برخط تولیدکنندگان با دستگاه قضا گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها و به منظور برطرف کردن مشکلات شرکت های تولیدی فعال در شهرستان تاکستان زمینه برقراری ارتباط با تولید کنندگان و دستگاه قضایی را مهیا کرده ایم.

وی بیان کرد: در این راستا شناسایی موانع تولید در هر واحد تولیدی به منظور دسترسی سریع و آسان به مدیران دستگاه قضا امکانی را فراهم کردیم تا با بهره مندی از فضای مجازی و الکترونیکی صاحبان تولید و صنعت شهرستان از طریق سامانه «اسکای روم» مشکلات و موانع موجود در امر تولید را مطرح کنند.

رجبی تصریح کرد: با این اقدام امیدواریم شاهد بر طرف شدن بخش زیادی از مشکلات تولید کنندگان باشیم و به تحقق شعار سال کمک کنیم.

دادستان تاکستان تصریح کرد: دستگاه قضایی هم خود را در کنار تولیدکنندگان می داند و با همه توان تلاش می کند گامی در مسیر تسهیل در امور تولیدکنندگان بردارد تا شاهد رونق اقتصاد و اشتغال در کشور باشیم.

تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان تاکستان می توانند برای طرح مشکلات حوزه تولید، روزهای سه شنبه از ساعت 10 تا 12.30  از طریق سامانه ارتباط تصویری به آدرس https://www.skyroom.online/ch/srmzargar/tak1 با دادستان این شهرستان گفتگو کنند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز