حفر ۱۰۰ حلقه چاه برای جمع‌آوری آب‌های سطحی جمکران

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۸۷۲۶
حفر ۱۰۰ حلقه چاه برای جمع‌آوری آب‌های سطحی جمکران
مدیر منطقه 5 شهرداری قم از حفر 100 حلقه چاه در منطقه جمکران به‌منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به وجود اختلافات بین‌شهری یا روستایی بودن منطقه جمکران، اظهار داشت: دو محله در جمکران شامل بافت قدیمی و جدید داریم که خیابان شیخ مسلم، پنج امام‌زاده، نجم و موعود از جمله خیابان‌های جدید است که شهرداری در حال ارائه خدمات در آن به‌صورت مستمر است و حتی در محله‌های قدیمی نیز خدمات ارائه می‌دهیم.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر  ۱۰۰ حلقه چاه برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در جمکران حفرشده است، ابراز کرد: براساس سیستم فنی مشخص، آسفالت نیز در این منطقه انجام می‌شود.

اقبالیان عنوان کرد: در داخل روستا باید توافقاتی صورت بگیرد تا سطح شوارع بازگشایی شود و بتوانیم فضای سبز و فضای فرهنگی و آموزشی ایجاد کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قبول داریم که خدمات در خور شان اهالی نیست و باید توافقات انجام شود تا بتوانیم ۷ خیابان جدید را بازگشایی کنیم، تصریح کرد: هرچند متأسفانه مشکلاتی وجود دارد و این توافقات در کمیسیون ماده ۵ اثرگذار نیست و به دلیل عدم اجرای تصمیمات کشوری نمی‌توانیم بازگشایی‌ها را انجام دهیم.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم اظهار داشت: شهرداری به‌هیچ‌عنوان نمی‌گوید به روستای جمکران خدمات نمی‌دهد بلکه ما براین باوریم که باید طرح تفضیلی اجرا شود و مردم همکاری کنند تا شوارع بازگشایی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز