دکتر جادری در شورای مدیران استانداری هرمزگان:

تخصیص اعتبار یک و نیم میلیارد دلاری برای اشتغال در روستاها

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۴۹:۱۱
کد خبر: ۶۱۲۲۱۳
تخصیص اعتبار یک و نیم میلیارد دلاری برای اشتغال در روستاها
استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبار یک و نیم میلیارد دلاری از سوی صندوق توسعه ملی جهت ایجاد اشتغال در روستاهای کشور خبر داد و گفت:با توجه به سکونت حدود نیمی از جمعیت هرمزگان در روستاها باید سعی کنیم در اشتغال روستایی پیشتاز باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست شورای مدیران استانداری هرمزگان، عنوان کرد: در نیمه دوم سال با توجه به بهتر شدن شرایط آب و هوایی، شرایط برای کار و تلاش بیشتر و افزایش فعالیت های عمرانی در هرمزگان فراهم می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس مدیران وقت بیشتری را برای پیگیری امور اختصاص دهند تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

استاندار هرمزگان افزود: استانداری دستگاه حاکمیتی است و مردم در هرجا با مشکل مواجه شوند به استانداری مراجعه می کنند و مدیران استانداری باید در مسائل مختلف پاسخگوی مردم باشند.

جادری تصریح کرد: باید با جدیت در جهت پیشبرد کار مردم تلاش و در راه خدمت به مردم انجام وظیفه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری باید در عرصه اشتغال کار بسیاری انجام دهیم، اظهار داشت: در عرصه اشتغال روستایی تسهیلات و اعتبار یک و نیم میلیارد دلاری از سوی صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاهای کشور تخصیص یافته است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت هرمزگان در روستاها ساکن هستند ما در هرمزگان باید سعی کنیم در اشتغال روستایی پیشتاز باشیم و اعتبارات مناسبی را از محل صندوق توسعه ملی جذب کنیم تا اشتغال خوبی در مناطق روستایی ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز