استاندار هرمزگان در جمع نمازگزاران جمعه اهل سنت بستک:

بستک الگویی موفق در مشارکت اجتماعی و وحدت مردم است

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۷:۵۲:۴۶
کد خبر: ۶۵۶۰۰۵
بستک الگویی موفق در مشارکت اجتماعی و وحدت مردم است
استاندار هرمزگان شهرستان بستک را الگویی موفق در مشارکت اجتماعی و وحدت مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در سخنانی در جمع نمازگزاران جمعه مسجد جامع اهل سنت شهرستان بستک با بیان اینکه شهرستان بستک الگوی وحدت و همبستگی  در کشور است، عنوان کرد: میزان مشارکت اجتماعی و وحدت مردم شهرستان بستک در کشور کم نظیر است و از این نظر مردم این شهرستان یک الگوی موفق در جامعه اسلامی هستند.

وی ادامه داد: حضور علما و فرهیختگان و نیکوکاران و مشارکت در امور فرهنگی و عمرانی از ویژگی های ارزشمند و افتخار آمیز  مردم این منطقه است.

استاندار هرمزگان افزود: مردم بستک خود آستین همت را بالا زده و به جنگ مشکلات و به کمک دولت آمده اند و این شهرستان را در فضای عمران و آبادی قرار داده اند  که با توجه به محدودیت های دولت باید قدردان این همراهی باشیم.

همتی تصریح کرد: رتبه اول شهرستان بستک در مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و رای  به دکتر حسن روحانی یکی دیگر از افتخارآفرینی های مردم این منطقه است و دولت نیز به کار گرفتن تمام توان خود برای خدمت به مردم بستک را وظیفه خود دانسته و در این جهت حرکت می کند.

وی بیان داشت: مراقبت از وحدت و جلوگیری از فتنه انگیزی ها و اختلاف افکنی های مذهبی رسالت مهم همه مردم است و جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی نتیجه فتنه های دشمنان اسلام در دامن زدن به اختلاف های مذهبی است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: سیاست و عملکرد جمهوری اسلامی ایران منحصر بفرد است و هر کجا ملت های مسلمان مورد ظلم واقع شوند، جمهوری اسلامی ایران از آنان حمایت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز