فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خبر داد:

کشف ۲۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۸:۳۵
کد خبر: ۹۶۱۴۷۹
کشف ۲۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از موفقیت مرزبانان قشم و بندرعباس و کشف 237 هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل در آب‌های داخلی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سرهنگ "حسین دهکی" گفت : مرزبانان پایگاه دریابانی قشم پس از کسب خبری مبنی بر قاچاق سوخت در 12 مایلی شرق "جزیره لارک"، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت دریایی را به محل های اعلامی اعزام کردند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک فروند قایق حامل محفظه پلاستیکی سوخت قاچاق برخورد و در عملیاتی منسجم شناور مذکور را توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان  با اشاره به دستگیری 5 سودجو ، تصریح کرد : مأموران پس از توقیف شناور ، توانستند 130 هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را کشف کنند.

سرهنگ دهکی در ادامه از دپوی 107 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عباس خبر داد و گفت : مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس نیز در عملیاتی جداگانه دیگر با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه ، موفق شدند 6 محفظه پلاستیکی حاوی 107 هزار لیتر سوخت گازوئیل را که در لا به لای جنگل‌های دریایی حرا دپو شده بود شناسایی و کشف کنند.

وی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را 16 میلیارد و 860 میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز