امام جمعه نهاوند:

وضعیت بد حجابی در سطح شهر نهاوند واکاوی شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۲۲:۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۲۶۷۴
وضعیت بد حجابی در سطح شهر نهاوند واکاوی شود
امام جمعه نهاوند، گفت:وضعیت بد حجابی در سطح شهر نهاوند مورد بررسی قرار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهار داشت: متاسفانه مراسم افتتاحیه پروژه گردشگری بام نهاوند به خاطر توجه نکردن به همه جوانب کار توسط متولیان به ویژه در شرایط کرونایی شهرستان بازتاب بدی در سطح جامعه ایجاد کرد که نیاز است این موضوع مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. 

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن هفته عفاف و حجاب، گفت: باید وضعیت بد حجابی در سطح شهر مورد بررسی قرار گرفته شود چرا که هدف شورای فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه نهاوند، افزود : مردم در جامعه همانند یک کشتی هستند که باید همگی در جایگاه خود مراقب این کشتی باشند که آسیبی نبیند ما نیز در شورای فرهنگ عمومی باید تلاش کنیم منکرات جامعه کاهش و امر به معروف را تقویت کنیم.

حضور مردم در بام نهاوند غافلگیر کننده بود

فرماندار نهاوند بر لزوم انجام کار فرهنگی در موضوع حفظ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه بر کسی پوشیده نیست بنابراین کلیه دستگاه های متولی در شهرستان برای برگزاری باشکوه و افزایش اثربخشی برنامه های این هفته تلاش کنند.

مراد ناصری در ادامه با توجه به شرایط کرونایی در جامعه اظهار داشت : وضعیت کرونا در شهرستان نارنجی و این موضوع شکننده است و باید رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک همچنان مورد توجه مردم باشد.

وی در رابطه با افتتاح پروژه بام نهاوند گفت: شهرداری در این رابطه غافلگیر شد و انتظار حضور این همه جمعیت را برای افتتاح این پروژه را نداشت.

فرماندار نهاوند در ادامه افزود: در این روز چندین پروژه مهم دیگر در سطح شهرستان با حضور استاندار ، نماینده شهرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید و قرار بود که پروژه بام نیز با حضور این افراد افتتاح شود ولی ازدحام جمعیت و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی باعث شد که استاندار و سایر مسئولین از حضور در مراسم افتتاح خودداری کنند.

۲۰ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب برگزار می شود

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: سه موضوع مهم مورد تائید قرارگاه شهرستانی است که شامل؛ عفاف و حجاب ، تحکیم خانواده و ازدیاد جمعیت ( ترویج ازدواج و فرزند آوری) می باشد. 

سرهنگ علی مختاری با اشاره به اینکه در هفته عفاف و حجاب بیش از ۲۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد ، تصریح کرد : از دستگاه های اداری در شهرستان انتظار داریم با توجه به این مناسبت نسبت با فضاسازی محیط اداره خود اقدامات لازم را انجام دهند همچنین در این هفته با اهدای چادر از خانمهای با حجاب ادارات تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان ضمن حفظ شأن و جایگاه بانوان در سطح جامعه تاکید کرد: به عنوان یک مطالبه مردمی و به منظور رفاه و آسایش بانوان از شهرداری و شورای شهر انتظار می رود در کنار اجرای سایر پروژه های عمرانی در سطح شهر احداث پارک بانوان را اولویت قرار داده و این موضوع را پیگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز