در سفر مسئولان روسی به اصفهان اتفاق افتاد؛

تابلو فرش سردار آزمون از طرف ساکت تقدیم مدیرعامل زنیت شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۸۴۵۴
تابلو فرش سردار آزمون از طرف ساکت تقدیم مدیرعامل زنیت شد
در پایان سفر هیئت عالی‌رتبه باشگاه زنیت به اصفهان، تفاهم‌نامه باشگاه‌های سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش برنا؛ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان شب گذشته (جمعه) در جلسه پایانی تفاهم‌نامه باشگاه‌های سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ گفت: حدود 70 روز پیش تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه‌های سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ از طریق وبینار به امضا رسید. این تفاهم‌نامه به‌عنوان اولین قدم در گسترش ارتباطات بین‌المللی باشگاه سپاهان و یکی از باشگاه‌های معتبر جهان سازماندهی و اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این تفاهم‌نامه گسترش ارتباط بین‌المللی باشگاه مدنظر است ادامه داد: برگزاری کلاس‌های مشترک دانش‌افزایی مربیگری، برگزاری تورنمنت‌های دوستانه فوتبال در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای آقایان و خانم‌ها، ایجاد کمپ‌های مشترک در اصفهان و سنت پترزبورگ، برگزاری کارگاه آموزشی استعدادیابی، تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه‌های مهندسی سازه‌های ورزشی، چمن‌های ورزشی، بازاریابی، پزشکی ورزشی، بخش IT از محور‌های اصلی این تفاهم‌نامه هستند و تا سال 2024 سازمان یافته است.

ساکت افزود: هیئت عالی رتبه باشگاه زنیت از زیرساخت‌های باشگاه، ورزشگاه نقش جهان، سالن 25 آبان، امکانات موجود در مجموعه باغ فردوس، آکادمی فوتبال پسران و دختران همچنین بخش‌های مربوط به ریکاوری و بدنسازی تیم‌های مختلف باشگاه بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفت و ملاقاتی با شهردار محترم اصفهان داشت.

وی در پایان گفت: شروع این همکاری در قالب نقشه راهی است که تا سال 2024 زمان‌بندی شده است.

در ادامه این مراسم الکساندر مدمدوف مدیرعامل باشگاه زنیت سنت پترزبورگ گفت: در این سه روز برنامه‌های خوبی در زمینه توسعه همکاری‌های فرهنگی و ورزشی داشتیم، از همه مهمتر ما موفق شدیم توافق‌هایی را که قبلاً به امضا رسیده بود، وارد فاز اجرایی کنیم.

مدودف افزود: با ارتباط کاری دوطرفه که ایجاد شد توانستیم مسائل مربوط به نقشه راه تفاهم‌نامه را مطرح و نتیجه‌گیری کنیم.

وی ادامه داد: ما حالا می‌دانیم که چه کار‌هایی باید انجام دهیم. ما به توافق رسیدیم برای پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه یک کمیته مدیریتی ایجاد کنیم و اطمینان قلبی دارم این تفاهم‌نامه به خوبی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه زنیت خاطر نشان کرد: ما همکاری‌های نزدیکی با هم خواهیم داشت تا بتوانیم براساس این تفاهم‌نامه به نتایج مفیدی دست پیدا کنیم.

مدودف بیان داشت: کار‌های خیلی سخت و در عین حال خوبی پیش روی ماست. در ماه سپتامبر ما منتظر حضور شما در سنت پترزبورگ هستیم.

وی در پایان گفت: از شما تشکر می‌کنم  و همه با هم به جلو حرکت می‌کنیم.

محمدرضا ساکت در پایان تابلو فرش سردار آزمون را به‌عنوان وجه اشتراک و بازیکن مشترک هر دو تیم تقدیم آلکساندر مدودف مدیرعامل این باشگاه کرد. قرار است این تابلو فرش در موزه باشگاه زنیت سنت پترزبورگ نصب شود.

سردار آزمون مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و باشگاه زنیت سنت پترزبورگ، از 14 سالگی عضو باشگاه سپاهان بود.

آلکساندر مدودف مدیرعامل باشگاه زنیت سنت پترزبورگ نیز توپ طلای این باشگاه را به محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اهدا کرد.

باشگاه زنیت سنت پترزبورگ 96 سال قدمت دارد و تاکنون هشت دوره قهرمان لیگ برتر شوروی و روسیه شده است.

نظر شما