مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

وجود یک مدیر تمام ساحتی، ضامن تحرک و پویایی هر مجموعه‌ای است

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۰۳۲۳
وجود یک مدیر تمام ساحتی، ضامن تحرک و پویایی هر مجموعه‌ای است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: وجود یک مدیر تمام ساحتی، ضامن تحرک و پویایی هر مجموعه ای است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری‌نسب در نشست تخصصی معاون سوادآموزی و روسای ادارات داخلی این حوزه با مدیران، روسا و مسئولان سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، بااشاره به ویژگی های یک مدیر موفق اظهار داشت: سیستم آموزش و پرورش دستگاه عظیمی است که ماموریت ها و فعالیت های آن تعریف شده است و آن چه مهم است تحرک و پویایی این مجموعه است، اگر خلاقیت، توانمندی، پشتکار و جدیت در کار مدیر باشد آن چه مورد نظر است به وقوع خواهد پیوست و می توانیم بگوییم چنین مدیری تمام ساحتی است.

وی گفت: مدیران آموزش و پرورش باید تمام ساحتی بیندیشند و همه جنبه های کار را ببینند ضمن این که از تک روی پرهیز کنند، وقتی مسئولیتی می پذیریم باید به آن مسئولیت و جایگاه بها بدهیم که قطعا در این صورت آن جایگاه ارتقا می یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه ما معتقد به سند تحول بنیادین هستیم و باید در راستای اجرایی کردن آن اهتمام جدی داشته باشیم، تمرکز ما باید بر توجه به مدرسه، مدرسه محوری و مدرسه به عنوان "کانون تربیتی محله" باشد.

اسکندری نسب تصریح کرد: در این شرایط حساس نباید بازمانده از تحصیل در هیچ گروه سنی داشته باشیم، پیگیری نحوه آموزش غیرحضوری دانش آموزان ضروری است، اگر کارمان در یک مسیر نظام مند و قانون مند انجام شود می توانیم منتظر نتایج مطلوب باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز